۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

در نشستی بر توسعه و ارتقای صادرات و واردات در بازارچه شوشمی تاکید شد.

فرماندار شهرستان پاوه در این نشست از پیگیری و تدابیر لازم برای توسعه و رونق بازارچه شوشمی و ارتقای وضعیت اقتصادی شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت با اجرایی شدن این تدابیر شاهد تحولات بسیار مهمی در شهرستان و حتی استان خواهیم بود.
حسین خدر ویسی روز چهار شنبه در فرمانداری شهرستان پاوه در نشست با جمعی از تجار این شهرستان و رئیس و جمعی از اعضای اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به برخی مشکلات موجود بازارچه شوشمی نظیر نبود آب شرب بهداشتی، سر ویس های بهداشتی مناسب، محوطه مناسب ومحل اقامتی و رفاهی برای تجار، خواستار تسریع در رفع این مشکلات شد.
در ادامه کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مشکلات بازارچه ها باید در کمیته های تخصصی در استان حل شود، از آمادگی شرکت توسعه و عمران کرمانشاه برای ساماندهی بازارچه های مرزی استان خبر داد و گفت بازارچه شوشمی به عنوان نزدیکترین و مناسبترین مسیر به کردستان عراق در گسترش ارتباطات فرهنگی و اجتماعی میتواند نقش بسزایی ایفا نماید.
پیگیری تامین زمین جهت احداث پایانه گمرگ شهرستان، تسریع در رفع مشکلات بازارچه شوشمی، ساماندهی واعلام لیست کالاهای مجاز وارداتی از بازارچه کوله بری، سالم سازی و تقویت امنیت موجود مرزها با مشارکت بیشتر تجار و بازرگانان و ایجاد تشکل منسجم بازرگانان و تجار شهرستان پاوه از مصوبات این نشست بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر