۱۳۸۹ دی ۵, یکشنبه

معاون فرماندار پاوه : 22 درصد از جمعیت روستایی پاوه تحت پوشش بیمه روستایی هستند.

معاون فرماندار پاوه گفت: 4 هزار و 219 خانوار روستایی و عشایری در شهرستان پاوه مشمول طرح بیمه روستایی هستند که تا کنون 916 خانوار یعنی 22 درصد جذب بیمه روستایی و عشایری شده اند که انشاءالله با همت و یاری ائمه جمعه محترم روستاها، بخشداران و دهیاران کل مردم روستاها و عشایر از اهمیت و مزایای طرح بیمه روستایی آگاه خواهند شد.
رستگار یوسفی روز شنبه در نشست رفع موانع جذب روستاییان شهرستان پاوه در طرح بیمه روستایی و عشایری با رئیس صندوق بیمه روستایی استان در فرمانداری، اجرای طرح بیمه روستایی و عشایری را تداوم خدمات ارزنده دولت عدالت محور در کنار سهام عدالت، طرح تحول اقتصادی و هدفمند کردن یارانه ها در راستای اجرای عدالت و رفع محرومیت دانست.
وی گفت: همه باید برای اجرای این طرح ارزشمند که آینده روستاییان و عشایر را تامین و تضمین می کند با اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و اعتماد سازی تلاش کنند.
در این نشست مقرر شد بخشداران و دهیاران آمار روستاییان و عشایری را که تحت پوشش بیمه ای غیر از بیمه اجتماعی روستایی و عشایری قرار دارند را تهیه و میزان تعهد هر یک از دستگاههای حمایتی در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مشخص شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر