۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

فرماندار پاوه: بسیج محور وحدت ملتهای مظلوم جهان است.

فرماندار شهرستان پاوه گفت بسیج محور وحدت ملتهای مظلوم جهان و یکی از بزرگترین و مستحکمترین نهادهای کشور است که قدرت آن در پرتو تدبیر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری همواره کشورمان را از گزند و آسیب دشمنان حفظ کرده است.
حسین خدر ویسی روز شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های هفته بسیج گفت ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ بسیجی به قله های رفیع علم و دانش و اخلاق و فضایل رسیده است و این یعنی بسیج نیروی کار آمدی برای تمامی میدانهای سیاسی، فرهنگی، علمی، نظامی و..... است.
وی بر همکاری همه جانبه ادارات و ارگانهای دولتی در هر چه باشکوهتر برگزار شدن هفته بسیج در شهرستان پاوه تاکید کرد.
در ادامه این جلسه سرهنگ رخصی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای تجلیل و پاسداشت ایثار و فداکاری بسیجیان دانست و گفت ، آذین بندی میادین، خیابانها و ادارات، افتتاح طرحهای عمرانی، تجلیل از بسیجیان ادارات، غبار روبی وعطر افشانی مزار شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهدای بسیجی، افتتاح نمایشگاههای کتاب و فرقان، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری نشست های سیاسی، فرهنگی و روشنگری، محافل انس با قرآن، صبحگاه مشترک دانش آموزی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری اردوی رزمی تبلیغی بسیجیان گردانهای عاشورا و الزهرا (س)، کوهپیمایی بسیجیان و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان پاوه میباشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر