۱۳۸۹ آبان ۲۴, دوشنبه

امام جمعه پاوه: صدها شبکه ماهواره ای علیه ایران فعالیت می کنند.

امام جمعه پاوه با اشاره به تهاجمات گسترده دشمنان در حوزه فرهنگی با استفاده از رسانه های متعدد و بیش از صدها شبکه ماهواره ای علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: رسانه ملی در این حوزه به تنهایی در ابعاد سیاسی در مقابله با این تهاجمات بسیار موفق عمل کرده است.
ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه در کانون فرهنگی اجتماعی مسجد قبا، شیطان و یهود را به عنوان دشمنان نامرئی و ظاهری اسلام و منشاء تمامی دشمنی ها علیه اسلام و مسلمانان دانست.
وی گفت: امریکا و صهیونیست ها امروز با صرف هزینه های گزاف و راه اندازی شبکه ها و سایت های مخرب، افکار، عقاید و اندیشه های جوانان ما را هدف قرار داده اند و وظیفه ما در این برهه ایستادگی، هوشیاری و تقویت ساختارها و ابزارهای فرهنگی برای مقابله با این تهاجم ها است.
فرماندار شهرستان پاوه هم با اشاره به شکست و خواری دشمنان در جنگ نظامی و هشت سال تهاجم همه جانبه علیه ایران اسلامی گفت: امروز آنان از حوزه فرهنگ و در قالب جنگ نرم وارد شده اند و با تمام توان سعی در حذف دین و اعتقادات مسلمانان دارند.حسین خدرویسی افزود: ابزار و امکانات فرهنگی ما برای مقابله با جنگ نرم دشمنان به هیچ وجه کافی نیست و نیازمند توجه ویژه مسئولان به تقویت این حوزه است.
در ادامه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دشمنان بعد از ناتوانی و شکست در جنگ نظامی علیه کشورمان امروز تمام برنامه های خود را معطوف به ناتوی فرهنگی کرده اند اما دو ویژگی وجود ریشه های دینی و فرهنگی در ملت ایران آنها را ناکام گذاشته است.
احمد رجبی افزود: در سال جاری برای تقویت بعد فرهنگی استان 231 برنامه با 45 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که در نیمه اول سال جاری بسیاری از این برنامه ها اجرا و مابقی تا پایان سال اجرا خواهد شد و سهم شهرستان پاوه از این برنامه ها سه برنامه با 150 میلیون ریال اعتبار است.
 تشکیل شورای فرهنگ عمومی در بخشهای باینگان و نوسود، برگزاری مراسم تجلیل از خادمان فرهنگ عمومی شهرستان پاوه و برگزاری همایش عرفان و تصوف در شهرستان از مصوبات این جلسه بود.

۱ نظر:

  1. سلام این وبلاگ به نظر بنده بسیار مفیداست -اگر می توانید هر روز با یک خبر یا مطلب ابدیت کنید-

    پاسخحذف