۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

امام جمعه پاوه: عملکرد نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها ارزنده است.

امام جمعه پاوه گفت: ازدواج انجام فریضه دینی است و ترویج این سنت حسنه، اشاعه فرهنگ قرآنی و اسلامی و آشنا نمودن جوانان با دستورات اسلام است.
ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه در نشست هماهنگی مراسم جشن ازدواج دانشجویی دانشجویان دانشگاه پیام نور پاوه، عملکرد نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها را در امر ازدواج دانشجویی مثبت و ارزنده عنوان کرد و نقش خانواده را در کاهش بحرانهای روحی و شخصیتی و ایجاد آرامش در بین جوانان مهم و تاثیرگذار دانست.
فرماندار پاوه نیز ایمان و اخلاق را موجب تحکیم بنیان خانواده دانست و گفت: هدف اساسی دین اسلام تربیت انسانها و تامین سعادت بشر در همه ابعاد وجودی و در تمام مراحل زندگی است.
حسین خدرویسی بر تشویق جوانان به الگو پذیری از ائمه و بزرگان تاکید کرد و گفت: باید حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) الگوی عملی زندگی برای جوانان باشند.
وی فراهم کردن زمینه های ایجاد شرایط آسان برای ازدواج جوانان با ارائه راهکارهای مناسب، برگزاری مراسم جشن ازدواج 32 زوج دانشگاه پیام نور، اهدای هدایا به این زوجها از سوی خیرین و مسئولان شهرستان را از برنامه های سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) در شهرستان پاوه عنوان کرد و گفت: در این جلسه بیش از 40 میلیون ریال از سوی خیرین و مسئولان به این امر اهداء شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر