۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

اهداي يك دستگاه سونوگرافی به بیمارستان پاوه

دکتر محمد غریب صالحی فوق تخصص رادیولوژی و اهل پاوه دستگاه سونوگرافی جدیدی که در تشخیص وضعیت عروق و سونوگرافی سطحی و عمقی کار برد دارد به بیمارستان این شهر اهداء کرد.
روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شبکه بهداشت و درمان پاوه این دستگاه راه اندازی شد و دکتر صالحی 20 مورد سونوگرافی را با این دستگاه به صورت رایگان برای بیماران انجام داد.
دکتر صالحي برای خرید این دستگاه 200 میلیون ریال هزینه کرده است.
دکتر سلیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه به هنگام اهدای این دستگاه از راه اندازی بخشهای ICU ،CCU، دیالیز و فیزیوتراپی تا پایان سال جاری در بیمارستان قدس شهرستان پاوه خبر داد و گفت: برای احداث و تجهیز این بخشهای جدید 1 میلیارد و 580 میلیون ریال هزینه شده است.

۲ نظر:

  1. دکتر صالحی مایه مباهات کردستان و ایران هستند که این امر ایشالا باعث خیر و برکت و شادی برای دکتر صالحی و همچنین بهبود وضعیت بیمارستان پاوه گردد.
    امیدواریم

    پاسخحذف
  2. باسلام ، نیازامروزجامعه ی مابیش ازهرچیز روح سخاوت،پاکی ،مردمداری وبامردم بودن است.قدرافرادخیّرودلسوزرابایددانست.برای آنان گوش شنواداشت وآرای سازنده ی آنان رابایدبه کاربست.برای دکترصالحی وخانواده ی محترمش ازایزدمنان بهترین لحظات باارامش وامنیت راخواستاریم.

    پاسخحذف