۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

كلنگ زني آغاز عمليات اجرايي انتقال آب چشمه هاني كوان به شهر پاوه


مجید غفوری در مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه گفت: اجرای این طرح علاوه بر تامین آب شرب شهر موجب توسعه باغداری، دامداری، شیلات و توسعه همه جانبه شهرستان پاوه خواهد شد.
وی تاکید کرد، طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه از کارهای برجسته و اولویت های استان کرمانشاه است و باید همه در اجرای سریع آن تلاش کنند تا با جدیت انجام شود.
وی با اظهار خرسندی از آغاز عملیات اجرایی این طرح خطاب به مسئولان اجرای آن گفت: تحت هیچ شرایطی نباید کار اجرایی این طرح تعطیل شود و در صوررت کمبود اعتبار حتی اگر طرح دیگری هم تعطیل شود نباید در اجرای این طرح کمترین تاخیر ایجاد شود.
استاندار کرمانشاه بر حمایت نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان امور آب استان از این طرح تاکید کرد و گفت: انجام کار و اجرای طرح ها و پروژه ها مستلزم پیگیری و تلاش است و در زمینه تأمین اعتبار هیچ مشکل و مانعی وجود ندارد.
فرماندار شهرستان پاوه هم با تشریح اهمیت و نقش اجرای طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه گفت: علاوه بر تامین آب شرب مردم شهر که طی چند سال گذشته عمده ترین مشکل آنها بوده است موجب احیا و توسعه باغات و رونق اقتصادی شهرستان نیز خواهد شد.
محمد نجفی با تاکید بر وجود امنیت پایدار در شهرستان، زمینه را برای رشد و توسعه همه جانبه شهرستان مهیا و مناسب دانست و گفت: در سال جاری تعداد 190طرح و پروژه با 200میلیارد ریال اعتبار در شهرستان پاوه با 53 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی هم انتقال آب هانی کوان به شهر پاوه را از طرحهای مهم منطقه دانست و گفت: مردم پاوه در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسزایی داشته اند لذا اجرای این طرح پاداش کوچکی به فداکاری و تلاشهای ارزنده مردم پاوه است.
سید فتح الله حسینی خدمات نظام و دولت را در این مناطق ارزنده دانست و گفت: تلاش مسئولان در ارائه خدمات به مردم خوب بوده است اما کافی نیست و نیاز به توجه بیشتری دارد.
امام جمعه پاوه نیز با تقدیر از خدمات نظام و دولت عدالت محور در این شهرستان با استناد به آیات قرآن کریم گفت: خداوند میفرماید من همه چیز را در سایه آب و آب را وسیله احیاء و حیات بشر گذاشته ام و حقیقتا" حیات ما در سایه آب است و این طرح نیز در احیای مردم و باغات شهرستان بسیار حائز اهمیت است.
ماموستا ملا قادر قادری افزود: در این مقطع زمانی که دشمنان انقلاب اسلامی سلامتی ایران و نظام اسلامی ما را تحمل نمی کنند و هر روز درصدد توطئه و ترفندهای متعدد علیه نظام اسلامیمان هستند از خداوند می خواهیم مملکت و نظام را از فتنه ي فتنه گران محفوظ بدارد و هوشیاری و بیداری مردم و مسئولان را برای مقابله با این فتنه ها مضاعف نماید.
در ادامه مهندس کهریزی مدیر عامل امور آب استان کرمانشاه پیرامون طرح گفت: انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه به طول 14کیلومتر خط انتقال از روستای دشه تا شهر پاوه اجرا می شود که فاز اول آن با 4500 متر امروز آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه این چشمه حداقل520 و حداکثر2200 لیتر آب در ثانیه دارد گفت: برای اجرای طرح که از طریق سه ایستگاه پمپاژ و لوله های فلزی انجام میشود در مجموع مبلغ 110میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر