۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

نشست فرماندار پاوه با اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران بخش مركزي



10 طرح عمراني، خدماتي، كشاورزي با اعتبار 11 ميليارد ريال در بخش مركزي شهرستان پاوه در حال اجرا هستند.
سرپرست فرمانداري شهرستان پاوه در نشست با اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران بخش مركزي كه روز پنج شنبه 16 مهرماه در فرمانداري برگزار شد، گفت: "امسال مبلغ 11 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني براي اجراي 10 پروژه شامل آسفالت راههاي روستايي، اجراي شبكه معابر، فاضلاب كشي، پمپاژ آب و توسعه باغداري در بخش مركزي پاوه هزينه مي شود."
محمد نجفي با اشاره به عملكرد و خدمات ارزنده دولت عدالت محور در اين شهرستان تصريح كرد علاوه بر اعتبار ياد شده مبلغ 1 ميليارد و 370 ميليون ريال به 16 دهياري اين بخش اختصاص داده شده است. وي افزود تاكنون 9500 نفر در بخش مركزي برگ سهام عدالت خود را دريافت و مبلغ 6 ميليارد و 500 ميليون ريال سود سهام نيز دريافت كرده اند.
در اين نشست گازرساني به روستاهاي دوريسان، شمشير، دره بيان، چورژي و نسمه، ساماندهي و بتني كردن كانالهاي آبرساني باغات به منظور جلوگيري از هدر رفتن آب، تقويت شبكه هاي تلويزيوني، رعايت حريم راه، جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز در روستاها و تسريع در اجراي طرح گردشگري شمشير به خانقاه با توجه به تخصيص اعتبار از مهمترين مصوبات نشست بود.
بخش مركزي شهرستان پاوه داراي 15 هزار نفر جمعيت است كه 16 دهياري در آن فعاليت مي كنند و تمامي روستاهاي آن از آب، برق، تلفن، مسجد و بيش از 90 درصد آنها از راه آسفالته برخوردار هستند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر