۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

امام جمعه پاوه: اقتدار و عظمت اسلام با رهبري مقتدر حفظ مي شود.


ماموستا ملا قادر قادري در خطبه هاي نماز جمعه پاوه با اشاره به مشکلات پيش روي مسلمانان درطول تاريخ گفت: اين مشکلات را همواره مسلمانان خودشان براي اسلام وخود ايجاد کرده اند و با اجراي برنامه هاي کفار و غير مسلمانان مجري کارهاي آنان عليه خود شده اند.
وي انفجارهاي متعدد در کشورهاي اسلامي عراق، پاکستان، افغانستان و ديگر کشورهاي اسلامي را از جمله اين موارد عنوان کرد و گفت: گروهي مسلمان افراطي با فريب خوردن از دشمنان مجري و موجب کشتار مسلمانان هم دين و آيين خود ميشوند.
ماموستا قادري با اشاره به اينکه دشمنان اسلام همواره از وحدت و همدلي مسلمانان هراس داشته و دارند و به همين دليل با اجير کردن بعضي گروهها سعي در ايجاد اختلاف بين مسلمانان را دارند تصريح کرد، هر زمان مسلمانان از رهبري و پيشواي مقتدر بهره مند بوده اند از تفرقه و نفاق دوري کرده و موجب اقتدار خود و اسلام شده اند، لذا وحدت و همدلي و امنيت موجود در کشور اسلامي ما و هوشياري و آگاهي مردم ما نشات گرفته از وجود رهبري مدبر و حکيم است.
امام جمعه پاوه يکي از نشانه هاي حاکميت و اقتدار حکومتهاي اسلامي را اقامه نماز جمعه دانست وگفت: نماز جمعه محل آگاهي دادن به مردم و نماد وحدت و همدلي است.
ماموستا قادري با اشاره به آغاز عمليات اجرايي انتقال آب چشمه هاني کوان به شهر پاوه با اعتبار110ميليارد ريال گفت: اين پروژه مهم ملي از خدمات ارزنده دولت دکتر احمدي نژاد و حاصل تلاشهاي ارزنده مهندس غفوري استاندار محترم، نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار سخت کوش شهرستان است که از آرزوهاي ديرينه مردم اين شهرستان بوده است که علاوه بر تامين آب شرب مردم موجب توسعه همه جانبه شهرستان، باغداري، دامداري و شيلات خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر