۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

امام جمعه پاوه : تمامي بلايا و مشكلاتي كه امروزه در جهان بشريت را تهديد مي كنند ريشه در اعمال غير ديني دارد.



تمامي بلايا و مشكلاتي كه امروزه در جهان بشريت را تهديد مي كنند ريشه در اعمال غير ديني دارد.
امام جمعه پاوه در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اين شهر تاريخ را معلم بزرگ جهان دانست كه بشريت را نسبت به تمامي دگرگوني و اتفاقات روشن مي كند و انسان با بصيرت درك مي كند كه تمامي اين دگرگونيها و تغييرات فقط به اذن پروردگار جهانيان است.
ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به وجود بيماريهاي ايدز، آنفولانزاي نوع A و زمين لرزه هاي متعدد اخير در جهان گفت تمامي اين بلايا ريشه در اعمال غير ديني و خلاف شريعت اسلام دارد كه ايدز از تماس جنسي حرام، آنفولانزاي نوع A از خوردن گوشت خوك كه اسلام آن را حرام مي داند در مرحله اول بوجود مي آيند و در مراحل بعدي از طرق مختلف بشر را تهديد مي كنند و زمين لرزه هاي متعدد هم ناشي از اعمال خلاف دين و شريعت به ويژه در سواحل درياهاست. وي افزود عمل به دستورات الهي و توجه به دين مي تواند از بروز بسياري از اين بلايا و مصيبتها جلوگيري كند.
امام جمعه پاوه در ادامه با اشاره به فتنه هاي متعدد جهان كفر عليه اسلام و مسلمانان با انتقاد از سكوت سران جهان اسلام در قبال جنايات رژيم صهيونيستي در قدس شريف و مسجدالاقصي سران بعضي از كشورهاي اسلامي را مايه ننگ جهان اسلام دانست.
ماموستا ملا قادر قادري با گراميداشت هفته نيروي انتظامي، رفاه، آسايش و امنيت مردم را در كار و زندگي مرهون زحمات ارزنده نيروي انتظامي دانست و با تقدير از آنان، ايجاد امنيت را يك نياز ضروري و مهم دانست و گفت در عين حال بايد پرسنل اين نيرو با محبت و حكمت با مردم برخورد كنند. وي خواستار عدم سخت گيري نيروهاي مرزباني در مبادلات اقتصادي سالم مردم مرز نشين شد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر