۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

امنيت را مردم بوجود مي آورند و نيروهاي نظامي و انتظامي از آن حفاظت و حراست مي كنند


امنيت را مردم بوجود مي آورند و نيروهاي نظامي و انتظامي از آن حفاظت و حراست مي كنند.
فرمانده انتظامي استان كرمانشاه در جمع مسئولان و پرسنل انتظامي شهرستان پاوه مردم را بزرگترين عاملان ايجاد امنيت در كشور دانست و گفت تمامي چالشهايي كه در طي سي سال عمر انقلاب و نظام اسلامي ايجاد شده است همواره با هوشياري و آگاهي مردم حل شده است.
امير گراوند افزود توطئه هاي متعدد دشمنان عليه نظام اسلامي با توجه به تعدد قوميت ها در كشور متفاوت بوده است و تمركز دشمنان در اين توطئه ها ايجاد اختلاف بوده است كه هيچگاه در مقابل هوشياري مردم به نتيجه نرسيد. لذا خدمت به مردم از دغدغه هاي اصلي مسئولان است.
در ادامه اين مراسم امام جمعه پاوه با تشريح اهميت امنيت از ديدگاه قرآن گفت 1400 سال پيش قرآن امنيت را از مهمترين اصول زندگي براي بشر دانسته است لذا از خدمات ارزنده نيروهاي نظامي و انتظامي و امنيتي در ايجاد امنيت و آرامش براي مردم قدرداني مي كنيم.
ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به تصويب بيش از 42 كشور در ژنو در محكوميت رژيم صهيونيستي به عنوان رژيم جنايتكار، آن را حركتي مثبت و پيروزي موفقيت آميز دانست كه در راستاي حركت سي ساله نظام جمهوري اسلامي بوده است.
فرماندار شهرستان پاوه نيز با اشاره به اقتدار نظام و مسئولان در اجراي قانون گفت نيروهاي نظامي و انتظامي رافت و محبت اسلامي را با مردم و قدرت، اقتدار و قاطعيت را در برخورد با مخلان نظم و اقتصاد داشته باشند.
محمد نجفي مسئوليتها را موقت و گذرا دانست و گفت ارزش و اعتبار مسئوليت به خدمتگزاري به مردم است و هركس موفق به انجام آن شود دنيا و آخرت خود را بيمه كرده است.
در پايان سرهنگ لطف اله الهياري به عنوان فرمانده جديد انتظامي شهرستان پاوه معرفي شد و از خدمات سرهنگ قباد شمس، فرمانده سابق اين نيرو، قدرداني شد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر