۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

كسب رتبه اول از نظر ميزان مشاركتهاي مردمي با آموزش و پرورش از طرف پاوه در ميان شهرستانهاي استان


از نظر ميزان مشاركتهاي مردمي با آموزش و پرورش شهرستان پاوه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
فرماندار شهرستان پاوه در جلسه شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان گفت سال گذشته اولياي دانش آموزان با اهداي مبلغ 450 ميليون ريال از نظر ميزان مشاركت در سطح استان رتبه اول را كسب كردند و امسال نيز 11 مدرسه در شهر پاوه بصورت هيات امنايي اداره مي شوند.
محمد نجفي با اشاره به اتمام عمليات احداث 4 واحد آموزشي در شهر پاوه با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد ريال و عدم بهره برداري از اين واحدها فقط به دليل آماده نبودن محوطه و حياط آنها بر تسريع در اتمام محوطه سازي و بهره برداري از اين واحدها تا 15 روز آينده تاكيد كرد.
در اين جلسه امام جمعه پاوه با اشاره به اينكه مردم شهرستان پاوه از نظر اخلاقي، فرهنگي و ديني سرآمد هستند، در خصوص تشكيك در مسائل ديني از طريق افراد مذهبي، الحاد و ترويج مسائل غيرديني از طريق گروههاي غيرديني و رشد مواد مخدر در بين دانش آموزان هشدار داد.
ماموستا ملا قادر قادري لزوم توجه و توصيه به دانش آموزان را براي جلوگيري از دچار شدن به فتنه هاي دشمنان و دوري از اختلافات گروههاي سياسي را مورد تاكيد قرار داد.
در پايان، آموزش مداوم در زمينه پيشگيري از آنفولانزاي نوع A در مدارس توسط كارشناسان بهداشت، فروش املاك مازاد آموزش و پرورش از طريق مزايده، برنامه ريزي جهت حضور باشكوه دانش آموزان در راهپيمايي 13 آبان و حضور كارشناسان شهرداري در جلسات انجمن اولياء و مربيان جهت تبيين نقش اولياء در ارتقاي فرهنگ شهرنشيني از مصوبات جلسه بود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر