۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

برگزاري جلسه برنامه ريزي و هماهنگي ستاد برگزاري مراسم راهپيمايي سيزدهم آبان


ويژگي و شاخصه مهم راهپيمايي امسال سيزدهم آبان حضور آگاهانه مردم است.
فرماندار شهرستان پاوه در جلسه برنامه ريزي و هماهنگي ستاد برگزاري مراسم راهپيمايي سيزدهم آبان گفت : مهمترين مشخصه حمايت از نظام و انقلاب حضور مردم در صحنه هاي مختلف است و اين مشخصه در راهپيمايي امسال سيزدهم آبان حضور آگاهانه مردم است كه پايه و اساس استواري و اقتدار نظام و نمايانگر پايداري و استقامت در حراست از آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
محمد نجفي با اشاره به حوادث قبل و بعد از انتخابات و فتنه انگيزي گروه نفاق گفت روشنگري مقام معظم رهبري در ابتداي سال جاري و هشدار لازم به همه گروهها در خصوص نقش بيگانگان و توطئه هاي طراحي شده توسط استكبار وظيفه ما بيداري و هوشياري در برابر ترفندها و توطئه هاي دشمنان و حراست و حفاظت از آرمانهاي شهدا و حضور آگاهانه و پرشور در راهپيمايي يوم ا... سيزدهم آبان است.
فرماندار پاوه افزود ريشه انقلاب و نظام اسلامي ما را لطف خداوند و هوشياري ملت مستحكم كرده و با هدايت مدبرانه و حكيمانه مقام معظم رهبري اين ريشه پرتوان و گسترده موجب بيداري جهانيان به ويژه جهان اسلام شده و مي شود به طوريكه كشورهاي زورگو و قدرتمند جهان سر تعظيم در مقابل آن فرود آورده و از تعامل با ايران سخن مي گويند.
آقاي نجفي سيزدهم آبان را نماد تجلي و اقتدار ايران اسلامي و آغاز ذلت و شكسته شدن ابهت توخالي استكبار براي جهانيان دانست و گفت مردم ما در اين روز با حضور گسترده و آگاهانه خود در راهپيمايي اقتدار و عظمت ايران اسلامي را به منصه ظهور مي گذارند.
وي بر همكار همه جانبه تمامي ادارات شهرستان با ستاد برگزاري مراسم تاكيد كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر