۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

امام جمعه پاوه: اقتدار و عظمت اسلام با رهبري مقتدر حفظ مي شود.


ماموستا ملا قادر قادري در خطبه هاي نماز جمعه پاوه با اشاره به مشکلات پيش روي مسلمانان درطول تاريخ گفت: اين مشکلات را همواره مسلمانان خودشان براي اسلام وخود ايجاد کرده اند و با اجراي برنامه هاي کفار و غير مسلمانان مجري کارهاي آنان عليه خود شده اند.
وي انفجارهاي متعدد در کشورهاي اسلامي عراق، پاکستان، افغانستان و ديگر کشورهاي اسلامي را از جمله اين موارد عنوان کرد و گفت: گروهي مسلمان افراطي با فريب خوردن از دشمنان مجري و موجب کشتار مسلمانان هم دين و آيين خود ميشوند.
ماموستا قادري با اشاره به اينکه دشمنان اسلام همواره از وحدت و همدلي مسلمانان هراس داشته و دارند و به همين دليل با اجير کردن بعضي گروهها سعي در ايجاد اختلاف بين مسلمانان را دارند تصريح کرد، هر زمان مسلمانان از رهبري و پيشواي مقتدر بهره مند بوده اند از تفرقه و نفاق دوري کرده و موجب اقتدار خود و اسلام شده اند، لذا وحدت و همدلي و امنيت موجود در کشور اسلامي ما و هوشياري و آگاهي مردم ما نشات گرفته از وجود رهبري مدبر و حکيم است.
امام جمعه پاوه يکي از نشانه هاي حاکميت و اقتدار حکومتهاي اسلامي را اقامه نماز جمعه دانست وگفت: نماز جمعه محل آگاهي دادن به مردم و نماد وحدت و همدلي است.
ماموستا قادري با اشاره به آغاز عمليات اجرايي انتقال آب چشمه هاني کوان به شهر پاوه با اعتبار110ميليارد ريال گفت: اين پروژه مهم ملي از خدمات ارزنده دولت دکتر احمدي نژاد و حاصل تلاشهاي ارزنده مهندس غفوري استاندار محترم، نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار سخت کوش شهرستان است که از آرزوهاي ديرينه مردم اين شهرستان بوده است که علاوه بر تامين آب شرب مردم موجب توسعه همه جانبه شهرستان، باغداري، دامداري و شيلات خواهد شد.

۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

برگزاري جلسه برنامه ريزي و هماهنگي ستاد برگزاري مراسم راهپيمايي سيزدهم آبان


ويژگي و شاخصه مهم راهپيمايي امسال سيزدهم آبان حضور آگاهانه مردم است.
فرماندار شهرستان پاوه در جلسه برنامه ريزي و هماهنگي ستاد برگزاري مراسم راهپيمايي سيزدهم آبان گفت : مهمترين مشخصه حمايت از نظام و انقلاب حضور مردم در صحنه هاي مختلف است و اين مشخصه در راهپيمايي امسال سيزدهم آبان حضور آگاهانه مردم است كه پايه و اساس استواري و اقتدار نظام و نمايانگر پايداري و استقامت در حراست از آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
محمد نجفي با اشاره به حوادث قبل و بعد از انتخابات و فتنه انگيزي گروه نفاق گفت روشنگري مقام معظم رهبري در ابتداي سال جاري و هشدار لازم به همه گروهها در خصوص نقش بيگانگان و توطئه هاي طراحي شده توسط استكبار وظيفه ما بيداري و هوشياري در برابر ترفندها و توطئه هاي دشمنان و حراست و حفاظت از آرمانهاي شهدا و حضور آگاهانه و پرشور در راهپيمايي يوم ا... سيزدهم آبان است.
فرماندار پاوه افزود ريشه انقلاب و نظام اسلامي ما را لطف خداوند و هوشياري ملت مستحكم كرده و با هدايت مدبرانه و حكيمانه مقام معظم رهبري اين ريشه پرتوان و گسترده موجب بيداري جهانيان به ويژه جهان اسلام شده و مي شود به طوريكه كشورهاي زورگو و قدرتمند جهان سر تعظيم در مقابل آن فرود آورده و از تعامل با ايران سخن مي گويند.
آقاي نجفي سيزدهم آبان را نماد تجلي و اقتدار ايران اسلامي و آغاز ذلت و شكسته شدن ابهت توخالي استكبار براي جهانيان دانست و گفت مردم ما در اين روز با حضور گسترده و آگاهانه خود در راهپيمايي اقتدار و عظمت ايران اسلامي را به منصه ظهور مي گذارند.
وي بر همكار همه جانبه تمامي ادارات شهرستان با ستاد برگزاري مراسم تاكيد كرد.

برگزاري نشست بررسي مسائل و مشكلات اجراي شبكه گازرساني شهر پاوه


تا كنون 85 درصد از مردم شهر پاوه از نعمت گاز شهري برخوردار شده اند.
فرماندار شهرستان پاوه در نشست بررسي مسائل و مشكلات اجرايي شبكه گازرساني شهر پاوه گفت تاكنون 49 كيلومتر شبكه شهري و 20 كيلومتر شبكه روستايي در شهرستان اجرا شده است و 3 هزار علمك نصب گرديده است كه در نتيجه آن هم ¬اكنون 4700 مشترك در شهر پاوه از نعمت گاز شهري بهره مند هستند. محمد نجفي با اعلام اينكه براي اجراي اين كار تاكنون مبلغ 20 ميليارد ريال هزينه شده است افزود هم اكنون 85 درصد شهر پاوه از گاز شهري بهره مند هستند.
نصب علائم هشدار دهنده به هنگام حفاري توسط دستگاههاي حفار، تسريع در كار همراه با افزايش ايمني كيفيت، تسريع در عمليات ترميم حفاريها و تلاش در جهت خدمات رساني بيشتر به مردم از مصوبات اين نشست بود.

۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

كلنگ زني آغاز عمليات اجرايي انتقال آب چشمه هاني كوان به شهر پاوه


مجید غفوری در مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه گفت: اجرای این طرح علاوه بر تامین آب شرب شهر موجب توسعه باغداری، دامداری، شیلات و توسعه همه جانبه شهرستان پاوه خواهد شد.
وی تاکید کرد، طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه از کارهای برجسته و اولویت های استان کرمانشاه است و باید همه در اجرای سریع آن تلاش کنند تا با جدیت انجام شود.
وی با اظهار خرسندی از آغاز عملیات اجرایی این طرح خطاب به مسئولان اجرای آن گفت: تحت هیچ شرایطی نباید کار اجرایی این طرح تعطیل شود و در صوررت کمبود اعتبار حتی اگر طرح دیگری هم تعطیل شود نباید در اجرای این طرح کمترین تاخیر ایجاد شود.
استاندار کرمانشاه بر حمایت نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان امور آب استان از این طرح تاکید کرد و گفت: انجام کار و اجرای طرح ها و پروژه ها مستلزم پیگیری و تلاش است و در زمینه تأمین اعتبار هیچ مشکل و مانعی وجود ندارد.
فرماندار شهرستان پاوه هم با تشریح اهمیت و نقش اجرای طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه گفت: علاوه بر تامین آب شرب مردم شهر که طی چند سال گذشته عمده ترین مشکل آنها بوده است موجب احیا و توسعه باغات و رونق اقتصادی شهرستان نیز خواهد شد.
محمد نجفی با تاکید بر وجود امنیت پایدار در شهرستان، زمینه را برای رشد و توسعه همه جانبه شهرستان مهیا و مناسب دانست و گفت: در سال جاری تعداد 190طرح و پروژه با 200میلیارد ریال اعتبار در شهرستان پاوه با 53 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی هم انتقال آب هانی کوان به شهر پاوه را از طرحهای مهم منطقه دانست و گفت: مردم پاوه در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسزایی داشته اند لذا اجرای این طرح پاداش کوچکی به فداکاری و تلاشهای ارزنده مردم پاوه است.
سید فتح الله حسینی خدمات نظام و دولت را در این مناطق ارزنده دانست و گفت: تلاش مسئولان در ارائه خدمات به مردم خوب بوده است اما کافی نیست و نیاز به توجه بیشتری دارد.
امام جمعه پاوه نیز با تقدیر از خدمات نظام و دولت عدالت محور در این شهرستان با استناد به آیات قرآن کریم گفت: خداوند میفرماید من همه چیز را در سایه آب و آب را وسیله احیاء و حیات بشر گذاشته ام و حقیقتا" حیات ما در سایه آب است و این طرح نیز در احیای مردم و باغات شهرستان بسیار حائز اهمیت است.
ماموستا ملا قادر قادری افزود: در این مقطع زمانی که دشمنان انقلاب اسلامی سلامتی ایران و نظام اسلامی ما را تحمل نمی کنند و هر روز درصدد توطئه و ترفندهای متعدد علیه نظام اسلامیمان هستند از خداوند می خواهیم مملکت و نظام را از فتنه ي فتنه گران محفوظ بدارد و هوشیاری و بیداری مردم و مسئولان را برای مقابله با این فتنه ها مضاعف نماید.
در ادامه مهندس کهریزی مدیر عامل امور آب استان کرمانشاه پیرامون طرح گفت: انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه به طول 14کیلومتر خط انتقال از روستای دشه تا شهر پاوه اجرا می شود که فاز اول آن با 4500 متر امروز آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه این چشمه حداقل520 و حداکثر2200 لیتر آب در ثانیه دارد گفت: برای اجرای طرح که از طریق سه ایستگاه پمپاژ و لوله های فلزی انجام میشود در مجموع مبلغ 110میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.


۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

نواختن زنگ طرح پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي همزمان با سراسر كشور در شهرستان پاوه


زنگ طرح پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و معلوليتهاي نابينايي روز شنبه همزمان با سراسر كشور در شهرستان پاوه به صدا در آمد.
رئيس اداره بهزيستي شهرستان پاوه با اعلام اينكه طرح سنجش بينايي كودكان 3 تا 6 ساله از اول آبان ماه تا 15 آذر اجرا مي شود گفت:"امسال 1750 كودك در 30 مركز مورد سنجش بينايي قرار مي گيرند."
نجيب فتاحي تصريح كرد در همين راستا سال گذشته 25 نفر از مربيان مهدهاي كودك آموزش و پرورش و خانه هاي بهداشت آموزشهاي لازم را فرا گرفته و كودكان 3 تا 6 ساله را سنجش نمودند كه در كل 1590 كودك معاينه شدند كه از اين تعداد 137 نفر از نظر بينايي مشكوك و در جهت رفع مشكل به اپتومتريست و چشم پزشك معرفي تا از اختلالات بينايي آنها جلوگيري بعمل آيد. كه در اين زمينه جهت جراحي و تهيه عينك 6 ميليون ريال هزينه گرديد.


برگزاري جلسه شوراي مبارزه با اعتياد شهرستان پاوه


مسئولان و نيروهاي نظامي و انتظامي در برخورد با پديده شوم مواد مخدر با قاطعيت برخورد نمايند.
فرماندار شهرستان پاوه در جلسه شوراي مبارزه با اعتياد اين شهرستان با اعلام اينكه شهرستان پاوه به لطف اعتقادات ديني و باورهاي مذهبي مردم از نظر اعتياد و مواد مخدر پاك است گفت :"البته نبايد با اين وجود از توطئه و ترفندهاي دشمنان در اين زمينه غافل بود. لذا با آگاهي دادن به جوانان همواره آنان را هوشيار و بيدار نگاه داشت تا از گزند دشمنان و برنامه هاي مخرب آنان در امان بمانند."
محمد نجفي با تقدير از خدمات ارزنده نيروهاي نظامي، انتظامي و امنيتي در اين زمينه گفت بايد همه تلاش كنيم تا اين شهر همچنان پاك بماند.
در پايان برپايي نمايشگاه عكس در مدارس، راه اندازي مركز مشاوره پيشگيري از اعتياد، تهيه برنامه جامع دوره هاي آموزشي پيشگيري از اعتياد و ارائه آموزشهاي لازم در مدارس در زمينه استفاده از آدامس هاي رنگي از مصوبات اين جلسه بود.


اجراي عمليات احداث هتل سه ستاره شهر پاوه


عمليات اجرايي احداث هتل سه ستاره شهر پاوه با 20 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجرا است.
فرماندار شهرستان پاوه در بازديد از محل احداث هتل سه ستاره شهر پاوه از نحوه اجراي كار و مسائل و مشكلات پيش روي اين طرح مهم و ارزنده شهرستان آگاه شد.
مجري طرح هتل سه ستاره پاوه گفت اين هتل در زميني به مساحت 3800 متر مربع و زيربناي 2400 متر مربع در 6 طبقه با اعتباري افزون بر 18 ميليارد ريال احداث مي شود كه 15 نفر بصورت مستقيم و حدود 10 نفر بطور غيرمستقيم در آن اشتغال پيدا خواهند كرد. انور بيگاميري افزود تاكنون براي خاكبرداري محل 730 ميليون ريال هزينه كرده است.
اين هتل از محل بنگاههاي اقتصادي زودبازده احداث مي شود. وي از عدم همكاري بانك عامل در پرداخت تسهيلات انتقاد كرد و خواستار رفع مشكل توسط فرماندار گرديد.


۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

هزينه 50 ميليون ريال اعتبار براي ساماندهي مزار شهداي پاوه



براي ساماندهي مزار شهداي پاوه 50 ميليون ريال هزينه شد.
فرماندار شهرستان پاوه گفت:" به منظور ارج نهادن به مقام شهدا و قبور مطهر اين عزيزان امسال با همكاري بنياد شهيد، شوراي شهر و هيئت امناي مزار شهدا، عمليات پله بندي وفنس كشي مزار شهدا با 50 ميليون ريال اعتبار انجام شد."
محمد نجفي افزود سال گذشته نيز جهت مرمت و بازسازي مزار شهداي شهرستان پاوه بالغ بر 1 ميليارد ريال هزينه شده است. وي تصريح كرد امسال براي مرمت و بازسازي مزار شهداي روستاي شمشير اين شهرستان نيز مبلغ 220 ميليون تومان اختصاص داده شده است.


جوابيه:
در پي تيتري كه پايگاه خبري كومه كال در سايت خود با عنوان "ابهام دربازتاب یک خبر در وبلاگ رسمی فرمانداری پاوه" در باره خبر فوق زده است روابط عمومي فرمانداري پاوه جوابيه زير را به اين سايت ارسال كرده است.

پايگاه خبري تحليلي كومه كال
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت مسئول و تمامي دست اندر كاران پرتلاش پايگاه خبري تحليلي كومه كال و آرزوي توفيق تداوم فعاليت ارزشمند اطلاع رساني براي شما عزيزان.
در خصوص پيگيري خبرنگار محترم آن پايگاه پيرامون ابهام در خبر مربوط به مرمت مزار شهداي پاوه، به منظور رفع ابهام آن عزيز و ديگر شهروندان محترم بايد به عرض برسانم كه خود خبر كاملا" شفاف و به دور از هرگونه ابهام است. زيرا در رديف تامين كنندگان اعتبار فنس كشي و پله بندي مزار نامي از فرمانداري پاوه ذكر نشده است و اگر با دقت خبر را نگاه كنيد متوجه خواهيد شد كه خبر عينا" به اين صورت است كه : "با همكاري بنياد شهيد، شوراي اسلامي شهر و هيات امناي قبرستان عمليات فنس كشي و پله بندي مزار شهداي پاوه با اعتبار 50 ميليون ريال انجام شد."
حال ابهام عزيزان در چي و كجاست نمي دانم...
اما بايد يادآور شوم كه اين كار با تلاش و پيگيري فرماندار محترم عملي شد.
روابط عمومي فرمانداري پاوه

براي خواندن مطلب مندرج در پايگاه خبري كومه كال اينجا را كليك كنيد.



توزيع بيش از يك هزار تن علوفه يارانه اي بين دامداران شهرستان پاوه در سال جاري


امسال افزون بر يك هزار تن علوفه و خوراك يارانه اي بين دامداران شهرستان پاوه توزيع مي شود.
مدير جهاد كشاورزي شهرستان پاوه گفت:"امسال 1197 تن علوفه يارانه اي شامل كنسانتره، جو، يونجه و آجر معدني بين دامداران اين شهرستان توزيع شده است."
علي پروانه يارانه پرداختي توسط جهاد كشاورزي را براي اين ميزان علوفه 2 ميليارد و 182 ميليون ريال اعلام كرد و گفت:"ذخيره سازي 1530 تن خوراك كامل و مكمل غذايي دامي جهت سال جاري و آينده انجام پذيرفته است."


۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

برگزاري سمينار بهداشت روان در شهرستان پاوه


سمينار بهداشت روان با هدف مراقبتهاي اوليه بهداشتي به عنوان پشتوانه ارتقاي سلامت روان در شهرستان پاوه برگزار شد.
در اين سمينار كه با حضور پزشكان، كارشناسان و جمعي از مردم در سالن اداره بهزيستي برگزار شد كارشناس مسئول بيماريهاي شبكه بهداشت و درمان پاوه با ارائه گزارشي گفت ساليانه حدود 1200 مورد آزمايش قبل از ازدواج براي شناسايي زوجين ناقل تالاسمي انجام مي شود كه از سال 76 تاكنون از تولد تالاسمي ماژور در اين شهرستان پيشگيري شده است و با انجام مراقبتهاي بهداشتي كودكان از بدو تولد تا زير 8 سالگي از معلوليتهاي ذهني و جسمس ناشي از سوء تغذيه و سوانح دوران كودكي پيشگيري مي شود و بطور متوسط ماهيانه 1100 نفر تحت مراقبت هستند.
اسدي افزود با انجام واكسيناسيون به موقع اكثر بيماريهاي قابل پيشگيري در اين شهرستان با واكسن در مرحله ريشه كني و حذف و كنترل هستند و با ترويج و اشاعه تغذيه با نمك يد دار در سطح جامعه روستايي خوشبختانه گواتر ناشي از كمبود يد در سطح مدارس از 30 درصد در سال 76 به 3 درصد در سال 88 رسيده است.
در ادامه اين سمينار سخنرانان پيرامون نقش و تاثير مراقبتهاي بهداشتي اوليه به عنوان پشتوانه ارتقاي سلامت روان، سلامت روان و نقش خانواده و عوامل اجتماعي و سلامت روان و مدرسه مطالبي ارائه دادند.


اجراي عمليات احداث بيمارستان 64 تختخوابي پاوه


عمليات اجرايي احداث بيمارستان 64 تختخوابي شهرستان پاوه با 35 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجرا است.
فرماندار شهرستان پاوه گفت طرح احداث بيمارستان 64 تختخوابي شهرستان پاوه از مصوبات سفر رياست محترم جمهوري اسلامي ايران به اين شهرستان است كه اعتبار اوليه آن 28 ميليارد ريال است و طرح از ابتداي مرداد ماه شروع و هم اكنون با 35 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجدا است.
محمد نجفي تصريح كرد طرح 48 ميليارد ريال اعتبار دارد و طي چهار سال بايد اجرا شود. وي افزود اين بيمارستان در 5 طبقه احداث مي شود كه داراي بخشهاي مختلف جراحي، قلب، اطفال، داخلي، راديولوژي، سنوگرافي و ... است و تا 96 تختخواب قابل گسترش است.


بازديد فرماندار پاوه از چاه آي روستاي گلال


فرماندار شهرستان پاوه به همراه بخشدار مركزي و جحعي از مسئولان ادارات شهرستان به منظور بررسي وضعيت روستاي گلال از چاه آب اين روستا بازديد بعمل آورد.
محمد نجفي به هنگام اين بازديد گفت حفر اين چاه كه عمق آن 336 متر است براي تامين آب سه روستاي گلال، درمور و خانقاه مي باشد كه برآورد اوليه دبي آن فعلا 10 ليتر در ثانيه است و براي حفر اين چاه سال گذشته 1 ميليارد و 600 ميليون ريال هزينه شده است.
وي افزود امسال نيز جهت احداث مخازن 300 متر مكعبي روستاي خانقاه، 150 مترمكعبي گلال و 50 مترمكعبي درمور و تجهيز و انتقال آب به اين روستاها مبلغ 2 ميليارد و 430 ميليون ريال اعتبار اختصاص داده شده است. وي اظهار اميدواري كرد امسال اين طرح به بهره برداري برسد.


۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

بازديد فرماندار و بخشدار مركزي پاوه از وضعيت گازرساني شهر


در پي حضور جمعي از اهالي محله هاي آرامگاه و صلاح الدين شهر پاوه در فرمانداري و درخواست رفع مشكل آنها پيرامون عدم گازرساني و پاسخگويي مسئولان شركت گاز در محله هاي مذكور حضور يافته و از نزديك در جريان روند كار گازرساني و مشكلات مردم در اين زمينه قرار گرفت.
محمد نجفي در اين بازديد تاخير فراوان در عدم گازرساني به مردم اين محله ها را غيرقابل قبول دانست و به مسئولان شركت گاز تاكيد كرد در اسرع وقت زمينه هاي لازم جهت اتمام كار و بهره مندي مردم از نعمت گاز را فراهم نمايند. وي گفت: "هيچ گونه سهل انگاري را در زمينه ارائه خدمات به مردم نمي پذيرد."
گفتني است از ابتداي عمليات گازرساني به شهر پاوه تاكنون 4600 مشترك از نعمت گاز شهري بهره مند شده اند و مقرر شده است تا پايان آذرماه سال جاري كل شهر از اين نعمت بهره مند گردند.


۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

بازديد فرماندار شهرستان پاوه از مجتمع مسكوني مددجويان اداره بهزيستي


 فرماندار پاوه در بازديد از مجتمع مسكوني مددجويان اداره بهزيستي كه جمعي از مسئولان وي را همراهي مي كردند از نزديك در جريان عمليات احداث مجتمع 12 واحدي مددجويان بهزيستي قرار گرفت و به مسئولان در خصوص همكاري با اداره بهزيستي در اجراي اين طرح تاكيد كرد.
مجتمع مسكوني مددجويان اداره بهزيستي پاوه توسط موسسه خيريه حضرت علي (ع) با اعتبار 540 ميليون ريال بلاعوض و 450 ميليون ريال مشاركت مددجويان با پيشرفت 60 درصد در حال اجرا است.


بازديد فرماندار پاوه از خبازيهاي سطح شهر


فرماندار شهرستان پاوه در بازديد از خبازي هاي سطح شهر بر عرضه نان مطلوب به شهروندان تاكيد كرد.
محمد نجفي به همراه دبير تعزيرات آرد و نان فرمانداري پاوه از خبازيهاي سطح شهر بازديد كرد و ضمن بررسي وضعيت پخت نان، بهداشت فردي و عمومي، كيفيت و وزن نان، تذكرات جدي به صاحبان خبازيها داد و گفت:" در صورت عدم عرضه نان مطلوب، كم فروشي و گران فروشي با آنان برخورد قاطع صورت خواهد گرفت."
فرماندار پاوه نان را قوت عموم مردم دانست و گفت با توجه به يارانه هاي بسيار سنگيني كه دولت براي نان مي پردازد، خبازان بايد قدرشناس بوده و نان مطلوب با وزن مشخص شده در اختيار مردم قرار دهند.


بازديد سرزده فرماندار شهرستان پاوه از شبكه بهداشت و درمان و درمانگاه

فرماندار شهرستان پاوه به طور سرزده از شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان بازديد بعمل آورد و ضمن حضور در واحدهاي مختلف اداري و بهداشتي درماني از نزديك با نحوه فعاليت و خدمات دهي اين واحدها به مردم آشنا شد.
محمد نجفي از مسئولين واحدهاي مختلف پيرامون چگونگي و نحوه ارائه خدمات توضيح خواست و توضيحات ارائه شده را با مراجعين حاضر در مركز مقايسه نمود. وي ضمن ارائه توصيه هاي لازم در جهت سرويس دهي بهتر و بيشتر به مردم از پرسنل و مسئولان بهداشت و درمان تقدير كرد.



كسب رتبه اول از نظر ميزان مشاركتهاي مردمي با آموزش و پرورش از طرف پاوه در ميان شهرستانهاي استان


از نظر ميزان مشاركتهاي مردمي با آموزش و پرورش شهرستان پاوه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
فرماندار شهرستان پاوه در جلسه شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان گفت سال گذشته اولياي دانش آموزان با اهداي مبلغ 450 ميليون ريال از نظر ميزان مشاركت در سطح استان رتبه اول را كسب كردند و امسال نيز 11 مدرسه در شهر پاوه بصورت هيات امنايي اداره مي شوند.
محمد نجفي با اشاره به اتمام عمليات احداث 4 واحد آموزشي در شهر پاوه با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد ريال و عدم بهره برداري از اين واحدها فقط به دليل آماده نبودن محوطه و حياط آنها بر تسريع در اتمام محوطه سازي و بهره برداري از اين واحدها تا 15 روز آينده تاكيد كرد.
در اين جلسه امام جمعه پاوه با اشاره به اينكه مردم شهرستان پاوه از نظر اخلاقي، فرهنگي و ديني سرآمد هستند، در خصوص تشكيك در مسائل ديني از طريق افراد مذهبي، الحاد و ترويج مسائل غيرديني از طريق گروههاي غيرديني و رشد مواد مخدر در بين دانش آموزان هشدار داد.
ماموستا ملا قادر قادري لزوم توجه و توصيه به دانش آموزان را براي جلوگيري از دچار شدن به فتنه هاي دشمنان و دوري از اختلافات گروههاي سياسي را مورد تاكيد قرار داد.
در پايان، آموزش مداوم در زمينه پيشگيري از آنفولانزاي نوع A در مدارس توسط كارشناسان بهداشت، فروش املاك مازاد آموزش و پرورش از طريق مزايده، برنامه ريزي جهت حضور باشكوه دانش آموزان در راهپيمايي 13 آبان و حضور كارشناسان شهرداري در جلسات انجمن اولياء و مربيان جهت تبيين نقش اولياء در ارتقاي فرهنگ شهرنشيني از مصوبات جلسه بود.


امنيت را مردم بوجود مي آورند و نيروهاي نظامي و انتظامي از آن حفاظت و حراست مي كنند


امنيت را مردم بوجود مي آورند و نيروهاي نظامي و انتظامي از آن حفاظت و حراست مي كنند.
فرمانده انتظامي استان كرمانشاه در جمع مسئولان و پرسنل انتظامي شهرستان پاوه مردم را بزرگترين عاملان ايجاد امنيت در كشور دانست و گفت تمامي چالشهايي كه در طي سي سال عمر انقلاب و نظام اسلامي ايجاد شده است همواره با هوشياري و آگاهي مردم حل شده است.
امير گراوند افزود توطئه هاي متعدد دشمنان عليه نظام اسلامي با توجه به تعدد قوميت ها در كشور متفاوت بوده است و تمركز دشمنان در اين توطئه ها ايجاد اختلاف بوده است كه هيچگاه در مقابل هوشياري مردم به نتيجه نرسيد. لذا خدمت به مردم از دغدغه هاي اصلي مسئولان است.
در ادامه اين مراسم امام جمعه پاوه با تشريح اهميت امنيت از ديدگاه قرآن گفت 1400 سال پيش قرآن امنيت را از مهمترين اصول زندگي براي بشر دانسته است لذا از خدمات ارزنده نيروهاي نظامي و انتظامي و امنيتي در ايجاد امنيت و آرامش براي مردم قدرداني مي كنيم.
ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به تصويب بيش از 42 كشور در ژنو در محكوميت رژيم صهيونيستي به عنوان رژيم جنايتكار، آن را حركتي مثبت و پيروزي موفقيت آميز دانست كه در راستاي حركت سي ساله نظام جمهوري اسلامي بوده است.
فرماندار شهرستان پاوه نيز با اشاره به اقتدار نظام و مسئولان در اجراي قانون گفت نيروهاي نظامي و انتظامي رافت و محبت اسلامي را با مردم و قدرت، اقتدار و قاطعيت را در برخورد با مخلان نظم و اقتصاد داشته باشند.
محمد نجفي مسئوليتها را موقت و گذرا دانست و گفت ارزش و اعتبار مسئوليت به خدمتگزاري به مردم است و هركس موفق به انجام آن شود دنيا و آخرت خود را بيمه كرده است.
در پايان سرهنگ لطف اله الهياري به عنوان فرمانده جديد انتظامي شهرستان پاوه معرفي شد و از خدمات سرهنگ قباد شمس، فرمانده سابق اين نيرو، قدرداني شد.


نشست فرماندار پاوه با مسئولان اين شهرستان


خدمات دولت عدالت محور به مددجويان اداره بهزيستي شهرستان پاوه بسيار ارزنده و قابل تامل است.
فرماندار شهرستان پاوه در نشستي با مسئولان اين شهرستان با اشاره به خدمات ارزنده دولت دكتر احمدي نژاد در اين شهرستان گفت از سال 85 تاكنون 31 مورد احداث و خريد مسكن با 1 ميليارد و 195 ميليون ريال تسهيلات بلاعوض و 11 مورد تسهيلات مقاوم سازي با ارزش 595 ميليون ريال و 62 مورد وديعه مسكن به ارزش 620 ميليون ريال براي مددجويان پرداخت و هزينه شده است.
محمد نجفي با اعلام اينكه از مجموع 800 خانوار تحت پوشش اداره بهزيستي در حال حاضر فقط 234 خانوار فاقد مسكن هستند اظهار اميدواري كرد در آينده نزديك اين تعداد خانوار هم صاحب مسكن شوند. وي افزود موسسه خيريه حضرت علي (ع) وابسته به اداره بهزيستي پاوه با 540 ميلون ريال تسهيلات بلاعوض و 450 ميليون ريال مشاركت مددجويان با احداث 9 واحد مسكوني كه عمليات اجرايي آنها با 60 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجراست، رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است و از سوي بازرسان سازمان بهزيستي كشور مورد تقدير قرار گرفته است.


برگزاري جلسه ستاد وصول مطالبات معوقه بانكها


وصول مطالبات معوقه بانكها از دغدغه هاي مسئولان است و با شدت و قدرت پيگيري و اجرا مي شود.
سرپرست فرمانداري شهرستان پاوه در جلسه ستاد وصول مطالبات معوقه بانكهاي اين شهرستان گفت ميزان مطالبات معوقه بانكهاي شهرستان پاوه 72 ميليارد و 300 ميليون ريال است كه شامل تسهيلات زودبازده، تبصره ها و منابع داخلي بانكهاست و وصول اين مطالبات از دغدغه هاي مهم مسئولان است كه با شدت و قدرت پيگيري و اجرا مي شود.
محمد نجفي گفت وصول مطالبات معوقه موجب افزايش منابع بانكها و پرداخت تسهيلات جديد و رونق اقتصادي و رفع بيكاري خواهد شد. و ضمن مساعدت و همكاري با افراد كم بضاعت بايد با گيرندگان تسهيلات بالاي 200 ميليون ريال كه در برگشت پول به بانكها اقدام نمي كنند برخورد قانوني شود.
در ادامه طبقه بندي مطالبات معوقه بانكها جهت وصول، مشخص كردن گيرندگان تسهيلات بالاي 200 ميليون ريال و برخورد با آنها، همكاري و مساعدت جدي دستگاه قضايي جهت برخورد با خاطيان در جهت وصول مطالبات معوقه و تشكيل ماهيانه يك بار جلسه ستاد مطالبات معوقه بانكها از مصوبات اين ستاد بود.


۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

حضور سرپرست فرمانداري پاوه در صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي


قدرت و اقتدار ايران اسلامي در جهان مايه مباهات جهان اسلام است.
سرپرست فرمانداري شهرستان پاوه در مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي پاوه كه به مناسبت هفته نيروي انتظامي برگزار شد قدرت و اقتدار ايران اسلامي را در جهان مرهون لطف الهي، حكمت و درايت بنيانگذاز جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري، رشادت و فداكاري نيروهاي مسلح و حمايت و پشتيباني همه جانبه مردم دانست و گفت اين اقتدار مايه مباهات جهان اسلام است.
محمد نجفي با اشاره به اينكه اين اقتدار در عرصه روابط خارجي و داخلي زبانزد است تصريح كرد امروز كشورهاي جهان به ويژه حكومتهاي قدرتمند براي ارتباط با ايران از يكديگر سبقت مي گيرند و واسطه گري مي كنند كه براي ملت و كشور ما بسيار افتخار آميز است. وي افزود ايران اسلامي امروز در جهان از نظر سياسي حرفهاي زيادي براي گفتن دارد و از نظر نظامي نيز از قدرتمندترين كشورهاي خاورميانه است.
سرپرست فرمانداري پاوه داشتن استقلال و آزادي را آرزوي هر ملتي دانست و گفت امروز ايران اسلامي با استقرار استقلال و آزادي آن را به كشورها و ملت هاي ديگر نويد داده است.


برگزاري مانور ايمني و زلزله به مناسبت هفته كاهش بلاياي طبيعي



به مناسبت هفته كاهش بلاياي طبيعي مانور ايمني و زلزله در شهرستان پاوه برگزار شد.
حيدر مرادي رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان پاوه گفت به مناسبت هفته كاهش بلاياي طبيعي مانور فرضي زلزله در مدارس اين شهرستان با همكاري آموزش و پرورش، اورژانس و آتش نشاني به همراه واحد امداد و نجات جمعيت هلال احمر برگزار شد.
وي افزود در اين مانور پس از به صدا در آمدن زنگ زلزله دانش آموزان پناه گيري و خروج از مدرسه را تمرين كردند و امدادگران هلال احمر مصدومان را نجات دادند. مرادي افزود اين مانور با هدف افزايش سطح آگاهي دانش آموزان، ايجاد فرهنگ ايمني و مقاوم سازي، ايجاد آمادگي براي واكنش هاي صحيح و سريع در برابر زلزله و حس كنجكاوي دانش آموزان نسبت به حوادث طبيعي در جهت كاهش تلفات و خسارات ناشي از زلزله اجرا شد.

۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

سرپرست فرمانداري شهرستان پاوه در جمع بسيجيان اين شهرستان



بسيج مظهر قدرت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران است.
سرپرست فرمانداري شهرستان پاوه با حضور در جمع بسيجيان شركت كننده در رزمايش تمرينات تاكتيكي ناحيه مقاومت بسيج سپاه اين شهرستان، بسيج و بسيجيان را نماد و مظهر قدرت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت بسيجيان ما امروز در جنگ فرهنگي و مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان بايد همچون عرصه دفاع مقدس حماسه آفريني كنند.
آقاي نجفي با حضور در بين بسيجيان ضمن ديدار با آنها و شنيدن نقطه نظرات و مشكلات آنها در خصوص رفع اين مشكلات دستورات مقتضي را صادر كرد. وي آنگاه از قسمت هاي مختلف اردوگاه و نحوه اجراي برنامه هاي بسيجيان بازديد بعمل آورد.


حضور امام جمعه پاوه در جمع بسيجيان


علم، اخلاق و ايمان مهمترين سلاحهاي بسيجيان عزيز براي مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
امام جمعه پاوه روز شنبه در جمع بسيجيان گردانهاي عاشورا و الزهرا (س) اين شهر لزوم آگاهي و بصيرت بسيجيان را در دفاع همه جانبه از دستاوردهاي نظام و مقابله با جنگ نرم دشمنان خارجي و ايادي داخلي آنها مورد تاكيد قرار داد و گفت بسيجيان ما امروز بايد مسلح به سلاح علم و ايمان و اخلاق و آگاهي باشند تا همچون دوران دفاع مقدس طلايه دار حركت رو به جلو ايران اسلامي باشند.
ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در جمع مردم چالوس گفت سخنان معظم له چراغ روشني براي هدايت حركت و لزوم آگاهي و بصيرت عموم ملت بود لذا بسيجيان به عنوان عصاره ملت بايد در اين زمينه پيشگام باشند.
در ادامه بسيجيان نماز ظهر را به امامت امام جمعه پاوه اقامه كردند.
در اين مراسم فرماندار و جمعي از مسئولان پاوه نيز حضور داشتند.


آغاز رزمايش تمرينات تاكتيكي بسيجيان شهرستان پاوه


بسيجيان شهرستان پاوه صلابت، قدرت و اقتدار ايران اسلامي را به نمايش گذاشتند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان پاوه روز شنبه در آغاز رزمايش تمرينات تاكتيكي بسيجيان اين شهرستان كه در منطقه عمومي پاوه انجام مي شود پيرامون اهداف برگزاري آن گفت افزايش توان فراخواني و سازماندهي بسيجيان به منظور عكس العمل سريع در شرايط بحراني، حفظ انسجام و ايجاد روحيه سلحشوري در بسيجيان به منظور دفاع همه جانبه، ايجاد ياس و نا اميدي در دل دشمنان داخلي و خارجي بويژه آمريكاي جنايتكار، تمرين عمليات تاكتيكي جنگ نامتقارن، تجديد ميثاق با آرمانهاي والاي حضرت امام (ره) و بيعت مجدد با مقام معظم رهبري و فرماندهي كل قوا، نشان دادن صلابت، قدرت و اقتدار در برابر دشمنان، زنده نگه داشتن ياد و خاطره حماسه آفريني بسيجيان در طول دوران دفاع مقدس و تمرين زندگي دسته جمعي در اردوگاه نظامي و آشنايي با فنون آن در شرايط سخت است.
سرهنگ نجفي با اعلام اينكه اين رزمايش به مدت چهار شبانه روز با حضور بيش از يكهزار بسيجي گردانهاي عاشورا و الزهرا (س) انجام مي شود، برگزاري نشست هاي فرهنگي، كوهپيمايي و تيراندازي را از ديگر برنامه هاي رزمايش اعلام كرد و گفت اين رزمايش با حضور بسيجيان در مزار شهدا و تجديد ميثاق با آنان آغاز شد.


نواختن زنگ انضباط اجتماعي در مدرسه نمونه دولتي اورامان



همزمان با چهارمين روز از هفته نيروي انتظامي صبح امروز زنگ انضباط اجتماعي در مدرسه نمونه دولتي اورامان شهرستان پاوه نواخته شد.
در اين مراسم كه دانش آموزان، فرهنگيان و جمعي از پرسنل نيروي انتظامي حضور داشتند، فرمانده انتظامي پاوه انضباط اجتماعي را از اركان مهم و اساسي جامعه دانست و گفت ريشه نظم و انضباط در جهان خداوند است و احكام و دستورات الهي همه بر مبنا و اساس نظم است براي بشريت.
سرهنگ شمس با تشريح نقش و اهميت امنيت در جامعه به عنوان زيربنا و اساس تمامي فعاليتها و زندگي، نيروي انتظامي را مدافع حقوق عموم جامعه و بازوي پرتوان اجراي قانون دانست.


امام جمعه پاوه : تمامي بلايا و مشكلاتي كه امروزه در جهان بشريت را تهديد مي كنند ريشه در اعمال غير ديني دارد.



تمامي بلايا و مشكلاتي كه امروزه در جهان بشريت را تهديد مي كنند ريشه در اعمال غير ديني دارد.
امام جمعه پاوه در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اين شهر تاريخ را معلم بزرگ جهان دانست كه بشريت را نسبت به تمامي دگرگوني و اتفاقات روشن مي كند و انسان با بصيرت درك مي كند كه تمامي اين دگرگونيها و تغييرات فقط به اذن پروردگار جهانيان است.
ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به وجود بيماريهاي ايدز، آنفولانزاي نوع A و زمين لرزه هاي متعدد اخير در جهان گفت تمامي اين بلايا ريشه در اعمال غير ديني و خلاف شريعت اسلام دارد كه ايدز از تماس جنسي حرام، آنفولانزاي نوع A از خوردن گوشت خوك كه اسلام آن را حرام مي داند در مرحله اول بوجود مي آيند و در مراحل بعدي از طرق مختلف بشر را تهديد مي كنند و زمين لرزه هاي متعدد هم ناشي از اعمال خلاف دين و شريعت به ويژه در سواحل درياهاست. وي افزود عمل به دستورات الهي و توجه به دين مي تواند از بروز بسياري از اين بلايا و مصيبتها جلوگيري كند.
امام جمعه پاوه در ادامه با اشاره به فتنه هاي متعدد جهان كفر عليه اسلام و مسلمانان با انتقاد از سكوت سران جهان اسلام در قبال جنايات رژيم صهيونيستي در قدس شريف و مسجدالاقصي سران بعضي از كشورهاي اسلامي را مايه ننگ جهان اسلام دانست.
ماموستا ملا قادر قادري با گراميداشت هفته نيروي انتظامي، رفاه، آسايش و امنيت مردم را در كار و زندگي مرهون زحمات ارزنده نيروي انتظامي دانست و با تقدير از آنان، ايجاد امنيت را يك نياز ضروري و مهم دانست و گفت در عين حال بايد پرسنل اين نيرو با محبت و حكمت با مردم برخورد كنند. وي خواستار عدم سخت گيري نيروهاي مرزباني در مبادلات اقتصادي سالم مردم مرز نشين شد.


نشست فرماندار پاوه با اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران بخش مركزي



10 طرح عمراني، خدماتي، كشاورزي با اعتبار 11 ميليارد ريال در بخش مركزي شهرستان پاوه در حال اجرا هستند.
سرپرست فرمانداري شهرستان پاوه در نشست با اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران بخش مركزي كه روز پنج شنبه 16 مهرماه در فرمانداري برگزار شد، گفت: "امسال مبلغ 11 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني براي اجراي 10 پروژه شامل آسفالت راههاي روستايي، اجراي شبكه معابر، فاضلاب كشي، پمپاژ آب و توسعه باغداري در بخش مركزي پاوه هزينه مي شود."
محمد نجفي با اشاره به عملكرد و خدمات ارزنده دولت عدالت محور در اين شهرستان تصريح كرد علاوه بر اعتبار ياد شده مبلغ 1 ميليارد و 370 ميليون ريال به 16 دهياري اين بخش اختصاص داده شده است. وي افزود تاكنون 9500 نفر در بخش مركزي برگ سهام عدالت خود را دريافت و مبلغ 6 ميليارد و 500 ميليون ريال سود سهام نيز دريافت كرده اند.
در اين نشست گازرساني به روستاهاي دوريسان، شمشير، دره بيان، چورژي و نسمه، ساماندهي و بتني كردن كانالهاي آبرساني باغات به منظور جلوگيري از هدر رفتن آب، تقويت شبكه هاي تلويزيوني، رعايت حريم راه، جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز در روستاها و تسريع در اجراي طرح گردشگري شمشير به خانقاه با توجه به تخصيص اعتبار از مهمترين مصوبات نشست بود.
بخش مركزي شهرستان پاوه داراي 15 هزار نفر جمعيت است كه 16 دهياري در آن فعاليت مي كنند و تمامي روستاهاي آن از آب، برق، تلفن، مسجد و بيش از 90 درصد آنها از راه آسفالته برخوردار هستند.


آگهي مزايده

 
به اطلاع عموم ميرساند فرمانداري شهرستان پاوه در نظر دارد رستوران بازارچه مرزي شوشمي را از طريق مزايده با شرايط ذيل بصورت اجاره اي واگذار نمايد.

1- كليه اشخاصي كه فاقد شغل و بيكار باشند مي توانند در اين مزايده شركت نمايند.
2- با برنده مزايده به مدت يكسال قرارداد عقد مي گردد.
3- كليه هزينه هاي ساختمان رستوران به عهده مستاجر مي باشد.
4- مالك مي تواند يك طرفه قرارداد را لغو نمايد.
5- مستاجر موظف است پايان هر ماه مبلغ تعيين شده را به شماره حساب خزانه واريز و فيش آن را تحويل مدير بازارچه نمايد.
6- مدت آگهي 15 روز بوده و شركت كنندگان بايستي كتبا" درخواست شركت در مزايده را به امور مالي فرمانداري ارائه نمايند.
7- مزايده حضوري و در سالن جلسات فرمانداري برگزار خواهد شد.
8- تاريخ مزايده پنج شنبه مورخ 30/7/88 ساعت 9:30 صبح مي باشد.


۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

حضور سرپرست فرمانداري پاوه در جمع دانشجويان پيام نور اين شهرستان


ايجاد مراكز آموزش عالي در مناطق محروم از مهمترين دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي است.
سرپرست فرمانداري شهرستان پاوه در جمع دانشجويان دانشگاه پيام نور اين شهرستان، دانشگاه را مبدا تحولات مهم و سرنوشت ساز دانست و گفت امروز دشمنان از تمام راهها و حربه هاي خود عليه مردم و نظام اسلامي ايران از جمله جنگ تحميلي، ترور شخصيت ها، تحريم ها، تفرقه و اغتشاش نا اميد شده اند و مي خواهند دانشجويان عزيز را طعمه اهداف خود قرار دهند.
محمد نجفي با اشاره به اينكه دشمنان هيچگاه خير و صلاح مردم ما را نخواسته و نمي خواهند آگاهي، بصيرت و بينش درك صحيح واقعيتها را توسط دانشجويان مورد تاكيد قرار داد و گفت دانشجويان ما نبايد اجازه دهند كه دشمنان از آنها به عنوان ابزار استفاده كنند.
دانشگاه پيام نور شهرستان پاوه با بيش از 3 هزار دانشجو در 23 رشته كارشناسي و كارشناسي ارشد فعاليت مي كند.

جلسه ستاد حوادث : ايران جهارمين كشور حادثه خيز آسيا


ايران چهارمين كشور حادثه خيز قاره آسيا است.
سرپرست فرمانداري شهرستان پاوه در نشست ستاد بحران اين شهرستان گفت ايران جزء شش كشور حادثه خيز جهان و چهار كشور اول حادثه خيز قاره آسيا است كه از مجموع 41 بلاي طبيعي ثبت شده در جهان 33 مورد آن در ايران ديده مي شود.
محمد نجفي با تشريح موقعيت جغرافيايي شهرستان پاوه، صعب العبوري، كوهستاني، روي خط گسل و بارندگي و طوفان را از جمله عواملي ذكر كرد كه موجب مي شوند اين شهرستان در معرض بلاياي طبيعي باشد. لذا مديريت بحران در حوادث و بلايا را جهت استفاده بهينه منابع در جهت كاهش مخاطرات، آمادگي، مقابله، بازتواني و بازسازي در حوادث مرد تاكيد قرار دارد.
در ادامه برگزاري مانور فرضي در زمينه امداد و نجات و مقابله با بلاياي طبيعي، آموزش استادكاران در زمينه مقاوم سازي ساختمانها، فراخواني اعضاي ستاد حوادث، احداث و تجهيز اتاق بحران و رفع نقاط حادثه خيز جاده اي از مصوبات نشست بود.

۱۳۸۸ مهر ۱۳, دوشنبه

برگزاري جلسه شوراي اداري شهرستان : اجراي طرحهاي عمراني با ميانگين 50 درصد پيشرفت فيزيكي در شهرستان پاوه


طرحهاي عمراني شهرستان پاوه با ميانگين 50 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجرا هستند.
سرپرست فرمانداري شهرستان پاوه در جلسه شوراي اداري اين شهرستان كه صبح امروز 13 مهر ماه در سالن اجتماعات فرمانداري تشكيل شد گفت: " امسال 190 طرح و پروژه عمراني در شهرستان پاوه با اعتبار 20 ميليارد تومان اجرا ميشود كه هم اكنون با ميانگين 50 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجرا هستند و علاوه بر آن مبلغ 350 ميليون تومان به دهياريهاي اين شهرستان به منظور اصلاح و بهسازي شبكه معابر، اصلاح شبكه فاضلاب، تكميل ساختمان دهياري و تجهيز مساجد اختصاص يافته است."
محمد نجفي با اشاره به توطئه هاي ايادي و نوكران استكبار گفت پايه هاي اين نظام و انقلاب مستحكم تر از آن است كه با اين حركات متزلزل شود جون پايه هاي آن با خون شهدا مستحكم شده است. لذا نظام و انقلاب ما با كسي عقد اخوت نبسته است و هر زمان هر كسي در هر مقامي از خط نظام منحرف شود مردم با او برخورد خواهند كرد.
در اين جلسه ماموستا ملا قادر قادري امام جمعه پاوه اخلاص و صداقت را مهمترين عوامل اثربخشي در حركت و خدمت دانست و گفت اگر كار را يك وظيفه اداري و انجام آن را ذخيره اي براي آخرت بدانيم شيرين است.
وي با اشاره به اينكه جهان امروز ميدان رسانه ها شده است و رسانه ها با غوغا سالاري در جهت منافع استكبار فعاليت ميكنند، اتكا به دين را مهمترين عامل در مقابل اين رسانه ها دانست و گفت عامل بدبختي و شقاوت جوامع، انسانها هستند كه با بي تقوايي و دوري از صداقت و راستي موجب مشكلات متعدد براي خود و جوامع شده اند.
در اين جلسه ادارات آب و فاضلاب شهري و روستايي و نوسازي مدارس به عنوان ادارات برتر در اجراي پروژه هاي عمراني 87 و 88 معرفي شدند.
استفاده صحيح از امكانات اداري، پرهيز از ترددهاي غيرضروري، فعال شدن ستاد مطالبات معوقه بانكها، مساعدت در جهت تامين زمين براي احداث مركز بهداشتي درماني تامين اجتماعي، ذخيره سازي سوخت زمستاني . جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز از مصوبات جلسه بود.

وجود يك متر مربع فضاي كتابخانه اي به ازاي هر 25 نفر در پاوه


به ازاي هر 25 نفر يك متر مربع فضاي كتابخانه اي در پاوه موجود است.
سرپرست فرمانداري شهرستان پاوه در نشست انجمن كتابخانه هاي عمومي اين شهرستان گفت به ازاي هر 25 نفر يك متر مربع فضاي كتابخانه اي و براي هر نفر 5/1 جلد كتاب در شهر پاوه وجود دارد كه به نسبت ميانگين استان و كشور مناسب است.
محمد نجفي با تاكيد بر ترويج فرهنگ كتابخواني و نهادينه شدن آن، پرهيز از اعلام آمارهاي غيرصحيح را مورد تاكيد قرار داد و گفت هم اكنون 5 واحد كتابخانه عمومي در شهرستان پاوه با 48 هزار عنوان و 57 هزار مجلد كتاب موجود است.
در ادامه ثبت نام دانش آموزان و دانشجويان با عضويت رايگان، برگزاري نمايشگاه كتاب در هفته كتاب و تهيه سخت افزار براي كتابخانه هاي عمومي شهرستان به منظور ارتباط و اتصال با شبكه كتابخانه هاي استان و اهداي كتاب توسط ادارات به عنوان جوايز برنامه ها و مسابقات مختلف از مصوبات اين نشست بود.


نهادينه كردن حركت همسو با سياست هاي دولت و حفظ ارزشها در ادارات و سازمانهاي دولتي شهرستان پاوه


حركت همسو با سياستهاي دولت و حفظ ارزشها در ادارات و سازمانهاي دولتي شهرستان پاوه بايد نهادينه شود.
سرپرست فرمانداري شهرستان پاوه در نشست شوراي مشورتي بنياد شهيد و امور ايثارگران مسائل و مشكلات خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران را از دغدغه هاي نظام و دولتمردان دانست و گفت اگر فداكاري و ايثار شهدا نبود طوفانهاي متعددي كه طي سي سال اخير عليه اين نظام و انفلاب با شدتهاي متفاوت وزيده است و هركدام كافي بود تا يك حكومت قدرتمند را از پاي در آورد، به نظام و انقلاب ما لطمه و صدمه جدي و جبران ناپذير وارد ميكرد. لذا نظام و انقلاب ماندگاري، عزت و اقتدار خود را مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده هاي اين عزيزان ميداند.
محمد نجفي ايجاد زمينه براي حضور خانواده شهدا و ايثارگران در عرصه هاي مختلف ترويج فرهنگ شهادت در ادارات و جامعه، سركشي و ديدار با خانواده هاي شهدا و ايثارگران، تقويت فضاي ارزشي در ادارات و اشتغال فرزندان معظم شهدا و ايثارگران را در قالب تعاوني ها مورد تاكيد قرار داد.


بهره برداري از 10 طرح عمراني و خدماتي شهرداري پاوه با بيش از 5 ميليارد ريال اعتبار همزمان با هفته دفاع مقدس

همزمان با سومين روز از هفته دفاع مقدس از 10 طرح عمراني و خدماتي شهرداري پاوه با بيش از 5 ميليارد ريال اعتبار بهره برداري شد.
ابراهيمي شهردار پاوه گفت اين طرحها شامل زيرسازي و آسفالت خيابانها به حجم 17 هزار متر مربع روكش آسفالت خيابانه و معابر به حجم 23885 متر مربع، جدول گذاري خيابان شهداي فرهنگيان و دانشگاه، كانال سنگي آرامگاه، توسعه و احياي فضاي سبز، گل و گياه، نصب وسايل بازي كودكان، موزائيك فرش و ساخت سكو، نصب وسايل ورزشي در پاركها، ساخت آلاچيق، نصب استندهاي تبليغاتي، خط كشي معابر و خيابانهاي سطح شهر و نصب تابلوهاي راهنمايي در سطح خيابانها و معابر و كوچه ها ميباشند كه در مجموع براي اجراي آنها بيش از 5 ميليارد ريال هزينه شده است.
به هنگام افتتاح اين طرحها فرماندار و مسئولان شهرستان پاوه حضور داشتند.


تجليل از برگزيدگان كنكور سراسري روستاي نورياب


در مراسمي به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس از برگزيدگان كنكور سراسري روستاي نورياب شهرستان پاوه تجليل شد.
در اين مراسم كه در تالار اداره ارشاد اسلامي برگزار شد فرماندار شهرستان پاوه با گراميداشت ياد و خاطره دلاورمرديهاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، انديشه و آگاهي را مهمترين عوامل رشد و تعالي جوامع و ارتقاي جايگاه اجتماعي افراد دانست و گفت جهان امروز در دست و اختيار صاحبان فكر و انديشه و علم و آگاهي است.
محمد نجفي تصريح كرد امروز ايران اسلامي از نظر علمي و دانش و انديشه جزء 10 كشور برتر دنياست و اين از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي است.
در ادامه امام جمعه پاوه با تشريح اهميت و جايگاه علم و دانش از ديدگاه اسلام گفت اقتدار ملتها و دولتها در سايه پنج چيز است : تسليحات، ثروت، ذخاير زيرزميني، ملت (جمعيت) و علم و دانش. ملا قادر قادري افزود اگر علم و دانش در كنار دين و بر اساس آن نباشد براي بشريت مضر است. وي تصريح كرد فراهم شدن زمينه شكوفايي استعدادها در روستاها و مناطق محروم از دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي بوده و جهش قابل توجه جوانان ايراني در عرصه هاي علم و دانش در جهان طي دو دهه اخير به جهانيان نشان داد كه اسلام و روحانيت علاوه بر اينكه موجب تشويق و ترغيب علم و دانش است، هيچگاه مانع اين مهم نبوده و نيست.
در پايان از پذيرفته شدگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالي روستاي نورياب قدرداني شد. در روستاي نورياب از توابع بخش مركزي پاوه با 1300 نفر جمعيت، 17 نفر در كنكور سراسري سال 88 موفق به ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالي شدند.