۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

فرماندار شهرستان پاوه : سرنوشت 57 هزار نفر جمعيت شهرستان را فداي گرانفروشي جمع معدودي بازاري نخواهيم كرد.


در آستانه سال جديد، فرماندار شهرستان پاوه در نشست با بازرسان اداره بازرگاني اين شهرستان صداقت و درستي را مهمترين ويژگي بازرسان دانست و گفت : با صداقت، لذت و حلاوت كار براي مردم را به كام خود شيرين كنيد.
محمد نجفي با توصيه بازرسان به تعامل، هدايت و ارشاد بازاريان در مرحله اول و برخورد قاطع در مراحل بعد در صورت تكرار تخلف گفت : ما سرنوشت 57 هزار نفر مردم شهرستان را فداي گرانفروشي جمع معدودي از بازاريان نخواهيم كرد و با شدت و قاطعيت با گرانفروشان برخورد خواهيم كرد.
در اين نشست عدم وجود ميدان ميوه و تره بار، ميدان دام، عدم مشاركت مردم در همراهي با بازرسان از مهمترين عوامل گرانفروشي اعلام شد.
قيمت گذاري براي تعميركاران خودروها، استادكاران و كارگران ساختماني و مصالح ساختماني به ويژه حمل شن و ماسه جزء اولويت هاي كاري بازرگاني و بازرسان اين اداره قرار گرفت.

۱ نظر:

  1. درود برفرماندار ومسئولان دلسوز و زحمتکش و بی ریای دولت خدمتگذار ،مردم فهیم پاوه بعد از سالهاانگار دارند خواب می بینند که فرمانداری دلسوز در پی کشف مشکلات مردم ورفع موانع پیشرفت شهرستان بعد از گذشت بیش ازسی سال از پیروزی انقلاب شبانه روز تلاش می کند وتاکنون با چندین اظهار نظر وتشکیل جلسات با قشرهای مختلف جامعه دست روی بعضی از مشکلات اساسی شهر گذاشته وظاهرا به طور جد درپی انجام خدمت و توسعه شهر می باشند.امید است به این اظهار نظرات و تشکیل جلسات اکتفا نشود و مردم مقاوم پاوه درآینده نزدیک شاهد اقدامات ملموس وتغییر اساسی درشهرستان باشند. مسئولین زحمتکش هم از سنگ اندازی بعضی از جریانات و افرادسلطه خواه وخودبین واظهار نظر بعض از افراد کوته بین نگران و دلسرد نشوند. که اگر این بار هم مردم شاهد اقدامات اساسی نباشندواین خواب شیرین به رو یای دست نیافتنی تبدیل شودشاید برای نسلهای بعد هم نسبت به مسائل شهر ودیارشان همچمون سالیان گذشته بی تفاوت بمانند.با تشکر.

    پاسخحذف