۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

جوابيه فرمانداري پاوه به نامه سرگشاده درج شده در سايت كومه كال


برادر ارجمند جناب آقاي ياسر خالدي زاد
مدير محترم سايت كومه كال ( پايگاه خبري – تحليلي شهرستان پاوه )
سلام عليكم.
با احترام و تقدير از پايگاه خبري تحليلي كومه كال كه به دور از حب و بغض و گرايشهاي مختلف همواره در جهت پيشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان مطالب ارزنده و نظرات و پيشنهادات اصحاب فكر و انديشه را منعكس مي نمايد. البته با توجه به رسالت و نقش رسانه ها جز اين هم انتظار نمي رود.
نظر به اينكه توسعه و پيشرفت جوامع، هدف و آرمان مشترك تمامي انسانها بوده و امروز هيچ جامعه اي را نمي توان سراغ گرفت كه در جستجوي اين هدف نباشد، قطعا" دولتمردان و مسئولان شهرستان پاوه هم در جهت مهيا نمودن زمينه هاي نيل به توسعه و پيشرفت و بهبود شرايط زندگي مردم بايد بطور مضاعف تلاش كنند.
بدون ترديد فراهم آمدن فضايي اين گونه اي تنها هنگامي در عمل محقق و ميسر مي گردد كه حضور موثر نخبگان، متخصصان، اصحاب رسانه و صاحبان فكر و انديشه در عرصه هاي تصميم گيري و تصميم سازي مشهود و نمايان باشد تا تصميمات به افزايش كارآمدي فرايندهاي توسعه محور در سطوح مختلف ختم شود.
اما رسانه ها در اين بين بايد با رصد مسائل مختلف شهرستان، نگاههاي كارشناسي خود را به ما براي رفع مشكلات و آسيب هاي موجود ارائه دهند.
در زمينه پيشنهاد ارزنده جنابعالي در خصوص استفاده از نخبگان، جوانان تحصيل كرده و دلسوزان و دلسوختگان پيشرفت و ترقي شهرستان، برنامه هاي بسيار مناسبي را تهيه و تدوين كرده ايم كه بصورت زمانبندي، نشست هاي متعددي را با گروههاي مختلف از جمله نخبگان فرهنگي، پزشكان، دانشجويان و دانش آموزان، معتمدين و بازاريان، اديبان و هنرمندان، بانوان و ورزشكاران در آينده نزديك به منظور بحث و تبادل نظر در زمينه مسائل مختلف شهرستان خواهيم داشت و در اين راستا دست ياري به سوي همگان دراز مي كنيم و از كليه كساني كه در اين زمينه برنامه، پيشنهاد و راه كار خاصي دارند، دعوت مي شود كه با روابط عمومي فرمانداري پاوه تماس بگيرند.

براي خواندن متن نامه سرگشاده اينجا را كليك كنيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر