۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

فرماندار پاوه : ادارات با ساماندهي فضاي فيزيكي اداره هزينه هاي كمتري بر دولت تحميل كنند.

فرماندار شهرستان پاوه امروز در بازديد سرزده از تعدادي از ادارات اين شهرستان با اشاره به وضعيت فيزيكي ادارات و عدم توجه به نگهداري ساختمان و امكانات اداري بر ساماندهي فضاي فيزيكي و نگهداري صحيح اموال توسط ادارات تاكيد كرد و گفت : ادارات نبايد با ضعف مديريتي در حفظ و نگهداري فضاي اداري (ساختمانها) و اموال موجب تحميل هزينه هاي اضافي بر دولت شوند.
محمد نجفي در اين ديدار با تقدير از زحمات رئيس و پرسنل بنياد مسكن، پست، ثبت احوال، آب و فاضلاب شهري و امور مالياتي شهرستان بر حفظ و نگهداري فضاي فيزيكي و اموال اداري آنها تاكيد كرد.
در اين بازديدها دقت و صحت در تحويل به موقع مرسولات پستي، قبوض آب، برق، گاز و تلفن ثابت و همراه به مردم، تلاش و دقت در صدور و تعيين تعرفه هاي آب بهاء مردم و عدم وصول بهاي اضافي از آنها، مدارا با مردم كم درآمد و آسيب پذير و وصول ماليات و قاطعيت در وصول ماليات از صاحبان درآمد از مهمترين مواردي بود كه فرماندار بر اجراي آنها تاكيد كرد.






۱ نظر:

  1. سلام علیکم
    جناب فرماندار از کلیه زحماتتان متشکریم . جنابعالی کلیه بازدیدهای سرزده را معطوف به مرکز شهرستان کرده اید یک بار هم شده به طور نا محسوس به بخششها هم سر بزنید وضعیت راهها / مرزهها "ایست بازرسیها که چقدر مسافران عزیز از این بابت اذیت میشوند " / پاوه دو بخش بیشتر که ندارد یکبار هم که شده به عنوان یک مریض به بهداری این دو بخش بروید تا وضعیت دستتان بیاید . خلاصه مردم مرزنشین از نبود امکانات و کم کاری در تنگنا قرار دارند . از جنابعالی خواهشمندم که موضوعات رادر حد توان پیگیری فرمایید . مخصوصا"مراکز بهداشتی چون اگر یک شهروند بی بضاعت مریض شود و یکی از این مشکلات را داشته باشد دندان درد/ آزمایش/ و .... باید هزینه ای چند برابر درمان را برای ایاب و ذهاب تا شهرستان را بپردازد. منتظر اقدام میمانیم و چشم به راهیم .دوباره مطلب دیروز را نوشتم چرا؟ چون امروز ساعت حدودا" 32/17 به علت نبود امکانات در بهداری نوسود و غیره ... یک جوان از مرزداران دیارمان به علت گاز گرفتگی فوت کردند . مادر گذشته مرگهای داشته ایم که اگر کمی امکانات مثلا" دستگاه شوک الکتریکی و .... در مرکز موجود بود شاید .................و هزارن شاید و اگر دیگر.
    جناب فرماندار امکانات و بازدهی در بیشتر مراکز نزدیک به صفر است . به حمد الله شما کاری را شروع کنید به اتمام هم میرسانید پس مشکلاتمان را بررسی فرمایید

    پاسخحذف