۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

برگزاري جلسه ستاد دهه فجر شهرستان پاوه


در ايام دهه مبارك فجر امسال از 18 طرح عمراني، آموزشي، توليدي، خدماتي و كشاورزي با اعتباري بالغ بر 40 ميليارد ريال بهره برداري مي شود.
فرماندار شهرستان پاوه در جلسه ستاد دهه فجر اين شهرستان گفت : امسال از 18 طرح شامل راه روستايي، فضاهاي آموزشي، مسجد، طرح هادي روستايي، مرغداري 10 هزار قطعه اي، مجتمع فرهنگي هنري، پرورش قارچ و طرحهاي عمراني شهرداري با اعتباري افزون بر 40 ميليارد ريال بهره برداري مي شود.
محمد نجفي افزود علاوه بر برپايي نمايشگاههاي عكس، كتاب و هنرهاي دستي، مسابقات فرهنگي، هنري، ورزشي، جشن انقلاب در روستاها، ارائه عملكرد دستگاهها براي مردم از طريق نصب بنر و توزيع بروشور از ديگر برنامه هاي ستاد دهه فجر شهرستان پاوه است.
در اين جلسه امام جمعه پاوه با اشاره به وقايع اخير كشور مشكلات داخلي را در هر كشوري طبيعي و خانوادگي دانست و گفت كشور ما طي 31 سال اخير همواره مورد هجوم و تهاجم دشمنان بوده كه با درايت مقام معظم رهبري و حضور هوشيارانه مردم هيچگاه به نظام و انقلاب ما لطمه اي وارد نشده و نخواهد شد.
ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به اينكه انقلاب و نظام اسلامي آنقدر محكم و استوار است كه با حركات عده اي فريب خورده نخواهد لرزيد، گفت : بعضي اوقات افراد با نصيحت اصلاح مي شوند و اگر نشد به طريق ديگر با آنها برخورد خواهد شد.
وي با اعلام اينكه سال 2010 از سوي كشورهاي اروپايي و غرب سال مشكلات ايران ناميده شده است به آنان مي گوئيم كه ايران مشكلي ندارد و آنها در پي رفع مشكلات خود باشند. لذا لزوم هوشياري آحاد مردم و مسئولان الزامي است و مسئولان بايد در كنار مردم به تلاش خود ادامه دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر