۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي احياي جايگاه و ارزشهاي زنان است.


فرماندار شهرستان پاوه در نشست بانوان نخبه اين شهرستان كه به منظور بررسي مشكلات فرهنگي و اجتماعي تشكيل گرديد حضور زنان را در عرصه هاي مختلف جامعه و تصميم گيريهاي كلان مرهون انقلاب اسلامي دانست كه موجب احياي جايگاه و ارزشهاي زنان شد.
محمد نجفي با محكوم كردن ترور شهيد علي محمدي از دانشمندان فيزيك هسته اي كشورمان آن را ناشي از ضعف و درماندگي دشمنان نظام اسلامي دانست و گفت اين اعمال و ترورها هيچگاه در عزم و اراده ملت ايران خدشه و خللي وارد نكرده و نخواهد كرد. در ادامه بانوان حاضر نكته نظرات خود را پيرامون مسائل مختلف جامعه و مشكلات آن ارائه دادند. تشكيل NGOها، پاسخگويي مسئولان به مردم، واگذاري تسهيلات به طرحهاي بانوان، نظارت بر تالارهاي برگزاري مراسم عروسي، استفاده از مربيان داراي علم و دانش براي بانوان، حضور فعال بانوان در برنامه هاي گراميداشت دهه مبارك فجر، احياء و توسعه هنر نمايش و پيگيري استفاده از مربيان گفتار درماني در شهرستان از مهمترين مباحث اين نشست بود.

۱ نظر:

  1. از زحمات ارزنده فرماندار محترم جناب آقای نجفی ومعاون ایشان جناب آقای یوسفی که در طول خدمتم در پاوه همیشه یار یاورم بودند تشکر و قدردانی میکنمامیدوارو روزی بتوانم زحمات این عزیزان را جبران نماییم همچنین از آقای رامیار مسئول محترم روابط عمومی تشکر میکنم.
    نریمان رحمانی

    پاسخحذف