۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

امام جمعه پاوه : حضور ميليوني ملت ايران در حمايت از نظام و رهبري بي نظير بود.


امام جمعه پاوه در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر با اشاره به وقايع اخير کشور به ويژه روز عاشورا و حرمت شکني جمعي مزدور بيگانه گفت : حضور ميليوني ملت ايران در حمايت از نظام و رهبري بي نظير بود.
ملا قادر قادري افزود : ملت ايران براي بدست آوردن اين انقلاب هزاران شهيد تقديم کرده است و هم اکنون ميليونها ايراني از آن حفاظت و حراست مي کنند، حال جمعي نوکر بيگانه با هدايت جمعي که در ايام گذشته براي انقلاب و نظام زحمت کشيده اند و در پست هاي رياست جمهوري، نخست وزيري و رياست مجلس هم بوده اند با حرمت شکني و اهانت به مقدسات ملت، نظام و اسلام در جهت اهداف پليد دشمنان نظام و ملت ايران گام برمي دارند.
وي اضافه کرد : بهانه جوييهايي از قبيل تقلب در انتخابات، حوادث 13 آبان، 16آذر، اهانت به ساحت بنيانگذار جمهوري اسلامي و در نهايت حرمت شکني عاشورا و مقدسات اسلامي از عملکرد عوامل فتنه است که ديگر قابل اغماض نيست.
ملا قادر قادري حضور ميليوني ملت ايران در محکوميت عمل زشت فتنه گران و عوامل فتنه و حمايت قاطع از نظام و رهبري را بي نظير و بهترين پاسخ به فتنه گران دانست که ديگر از اعمال خود دست بردارند و به دامن ملت و نظام برگردند.
وي حضور ملت ايران در راهپيمايي روز عاشورا را ناشي از هوشياري و بصيرت آنها در طول 31 سال از پيروزي انقلاب دانست.
امام جمعه پاوه در ادامه با اشاره به جنايات طرفداران حضرت مسيح (ع) در افغانستان و پاکستان و کشتار بيرحمانه مسلمانان اظهار اميدواري کرد در سال جديد ميلادي اين افراد دست از اسلام ستيزي برداشته و اين فکر واهي را از سر خود بيرون کنند که در امورات داخلي ايران دخالت کنند زيرا که نه ايران افغانستان است نه ملت ايران ملت افغانستان، چون ملت ايران، ملتي است که سالهاست که اربابان آنها را ذليل و زمين گير کرده است.
ماموستا ملا قادر قادري در بخش اول خطبه هاي نماز با اشاره به اينکه اسلام همواره در طول تاريخ مورد تعرض دشمنان دين بوده و خفاشان مخالف نور در مقابل آن ايستاده اند گفت : مردان بزرگ و صالح خدا همواره با کتابها، نوشته ها و افکارشان توانسته اند روشنايي و بصيرت را در جامعه گسترش داده و موجب بيداري مسلمانان و احياي دين شوند لذا استفاده از گفته ها و نوشته ها و توصيه هاي اين افراد بسيار ارزشمند است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر