۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

بازديد فرماندار پاوه از شهرداري اين شهرستان


فرماندار پاوه از تغيير مبلمان شهري و تحولات ايجاد شده در سطح شهر توسط شهرداري قدرداني كرد.
فرماندار شهرستان پاوه روز شنبه در بازديد سرزده از شهرداري پاوه از قسمتهاي مختلف اداري و آتش نشاني بازديد كرد و ضمن خسته نباشيد به پرسنل مربوطه، پيرامون مشكلات، مسائل كاري و اداري با كارمندان اين واحدها گفتگو كرد.
محمد نجفي در اين ديدار كه اعضاي شوراي اسلامي شهر نيز حضور داشتند با تقدير از زحمات شهردار و پرسنل شهرداري به خاطر تغيير مبلمان شهري و تحولات ايجاد شده در سطح شهر گفت : هنوز شهرداري جاي كار و تحول در شهر را بسيار دارد و بايد با تلاش مضاعف ميزان رضايت مندي شهروندان و ايجاد يك شهر سالم، زيبا و با طراوت را با معيارهاي گردشگري فراهم كند. وي وضعيت ساختمان اداري شهرداري و آتش نشاني را نامطلوب دانست.
فرماندار پاوه تسريع در احداث ترمينال جديد مسافربري حداكثر تا نيمه اول بهمن ماه سال جاري، ايجاد منابع درآمدي براي شهرداري، ساماندهي بازارچه مرزي و رفع مشكلات خيابانهاي رسالت، دانشگاه و مركزي را مورد تاكيد قرار داد.
در اين بازديد ابراهيمي شهردار پاوه از آماده شدن پاركبانها جهت نصب در مسير ميدان مولوي تا ميدان شهدا، چراغ راهنمايي و رانندگي براي نصب در تقاطع خيابان تكيه و انقلاب اسلامي و نصب آنها در چند روز آينده خبر داد.

۱ نظر:

  1. ضمن عرض سلام گله ای زیاد است ولی این یکی دارد دلمان را می سوزاند لطفا به رئیس محترم شورای شهر وهمراهان بفرمایید روز شنبه حدود ساعت هشت ونیم صبح از کدام مسیر خود را به محل شورا رساندند تا تعداد معدود افرادی که ان ساعت در میدان مولوی بودند از سیاست یک بام دو هوا شما واعضای شورا چیزی یاد بگیرند ونشه حکایت اون اخوندی که گفته بود بانو اینو برای مردم گفتم نه برای خودمان .

    پاسخحذف