۱۳۸۸ مهر ۱۳, دوشنبه

برگزاري جلسه شوراي اداري شهرستان : اجراي طرحهاي عمراني با ميانگين 50 درصد پيشرفت فيزيكي در شهرستان پاوه


طرحهاي عمراني شهرستان پاوه با ميانگين 50 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجرا هستند.
سرپرست فرمانداري شهرستان پاوه در جلسه شوراي اداري اين شهرستان كه صبح امروز 13 مهر ماه در سالن اجتماعات فرمانداري تشكيل شد گفت: " امسال 190 طرح و پروژه عمراني در شهرستان پاوه با اعتبار 20 ميليارد تومان اجرا ميشود كه هم اكنون با ميانگين 50 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجرا هستند و علاوه بر آن مبلغ 350 ميليون تومان به دهياريهاي اين شهرستان به منظور اصلاح و بهسازي شبكه معابر، اصلاح شبكه فاضلاب، تكميل ساختمان دهياري و تجهيز مساجد اختصاص يافته است."
محمد نجفي با اشاره به توطئه هاي ايادي و نوكران استكبار گفت پايه هاي اين نظام و انقلاب مستحكم تر از آن است كه با اين حركات متزلزل شود جون پايه هاي آن با خون شهدا مستحكم شده است. لذا نظام و انقلاب ما با كسي عقد اخوت نبسته است و هر زمان هر كسي در هر مقامي از خط نظام منحرف شود مردم با او برخورد خواهند كرد.
در اين جلسه ماموستا ملا قادر قادري امام جمعه پاوه اخلاص و صداقت را مهمترين عوامل اثربخشي در حركت و خدمت دانست و گفت اگر كار را يك وظيفه اداري و انجام آن را ذخيره اي براي آخرت بدانيم شيرين است.
وي با اشاره به اينكه جهان امروز ميدان رسانه ها شده است و رسانه ها با غوغا سالاري در جهت منافع استكبار فعاليت ميكنند، اتكا به دين را مهمترين عامل در مقابل اين رسانه ها دانست و گفت عامل بدبختي و شقاوت جوامع، انسانها هستند كه با بي تقوايي و دوري از صداقت و راستي موجب مشكلات متعدد براي خود و جوامع شده اند.
در اين جلسه ادارات آب و فاضلاب شهري و روستايي و نوسازي مدارس به عنوان ادارات برتر در اجراي پروژه هاي عمراني 87 و 88 معرفي شدند.
استفاده صحيح از امكانات اداري، پرهيز از ترددهاي غيرضروري، فعال شدن ستاد مطالبات معوقه بانكها، مساعدت در جهت تامين زمين براي احداث مركز بهداشتي درماني تامين اجتماعي، ذخيره سازي سوخت زمستاني . جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز از مصوبات جلسه بود.

۱ نظر: