۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

راهپيمايي13آبان در پاوه برگزار شد.


راهپيمايي13آبان در پاوه برگزار شد.
دانش آموزان و دانشجويان و اقشار مختلف مردم شهرستان پاوه به طور گسترده، پرشور و آگاهانه حماسه اي ديگر را در روز ملي مبارزه با استکبار آفريدند.
مردم شهرستان پاوه روز چهارشنبه همگام با ساير نقاط کشور اسلاميمان با حضور گسترده و بي نظير خود در راهپيمايي سيزدهم آبان تنفر و انزجار خود را از استکبار جهاني و ايادي و نوکرانش در داخل کشور ابراز و حمايت همه جانبه خود را از نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت عدالت محور اعلام کرده و يکبار ديگر با آرمانهاي حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق کردند.
قشرهاي مردم پاوه که فرماندار، امام جمعه و مسوولان را در پيشاپيش خود داشتند با حرکت از ميدان شهدا و سردادن شعارهاي مرگ بر امريکا، مرگ بر اسرائيل، سيزدهم آبان ماه يوم الله است يوم الله و خامنه اي رهبر است، وارث پيغمبر است تنفر و انزجار خود را از استکبار و رژيم صهيونيستي ابراز و با مقام معظم رهبري تجديد بيعت دوباره بستند.
فرماندار پاوه در اين مراسم با تشريح رويدادهاي سيزدهم آبان و اهميت و نقش تسخير لانه جاسوسي امريکا، روز دانش آموز و تبعيد حضرت امام (ره) گفت: سيزدهم آبان به تعبير حضرت امام (ره) انقلاب دوم بود لذا بايد در تبيين اهميت اين روز بسيار تلاش شود.
محمد نجفي با اشاره به تبليغات استکبار و نوکران حلقه به گوش داخلي او در خصوص راهپيمايي 13آبان گفت: مردم مبار ديگر با حضور گسترده و آگاهانه خود در اين راهپيمايي اميد دشمنان را به ياس تبديل و يک نه بزرگ ديگ به اين کوته فکران گفتند.
در پايان قطعنامه راهپيمايي قرائت شد که با فريادهاي الله اکبر راهپيمايان مورد تاييد قرار گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر