۱۳۸۸ آذر ۵, پنجشنبه

فرماندار پاوه: بسيجيان پشتوانه اصلي انقلاب و نظام هستند.


فرماندار شهرستان پاوه بسيجي را مايه ارزش و افتخار و بسيجيان را پشتوانه هاي اصلي و اساسي نظام و انقلاب دانست و گفت: اگر بسيج نبود امروز خبري از انقلاب، افتخار و عزت نبود و آسايش، آرامش و رفاه کشور مرهون فداکاري بسيجيان است.
محمد نجفي پنجشنبه در مراسم حماسه ماندگار با حضور بسيجيان گردانهاي عاشورا الزهرا(س)،مسئولان، روحانيون و قشرهاي مختلف مردم در سالن حضرت امام (ره) با اشاره به توطئه هاي نوکران داخلي استکبار در کشور گفت: تمام جهان در کنار حمايت ارباب شما با همه تجهيزات نظامي در مقابل اراده ملت ايران زانو زد و سر تعظيم فرود آورد، حال مشتي نوکر و ايادي بيگانه با تفکري بچگانه قصد براندازي نظام قدرتمند ايران را در سر داشتند که با مشت محکم ملت روبرو شدند.
وي ضمن تاکيد بر لزوم هوشياري بسيجيان در تمام سطوح جامعه گفت: تفکر امام (ره) مقام معظم رهبري و کشور ما تماما تفکر بسيجي است و بايد اين تفکر هر روز توسعه و گسترش پيدا کند.
در اين مراسم پيش از سخنان فرماندار، سرهنگ نجفي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاوه، استحکام نظام اسلامي را مرهون فداکاري بسيجيان و حضور آنها در عرصه هاي مختلف دانست و تداوم اين حضور را موجب ياس و نااميدي دشمنان و شادماني دوستداران نظام عنوان کرد.
در پايان اين مراسم از بسيجيان فعال حوزه هاي مقاومت با اهداي هدايايي قدرداني شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر