۱۳۸۸ آذر ۳, سه‌شنبه

سربلندي و اقتدار امروز ايران اسلامي به سبب پايگاه مردمي آن است.


جانشين سپاه نبي اکرم (ص ) استان کرمانشاه روز دوشنبه در گردهمايي بزرگ بسيجيان شهرستان پاوه گفت: سربلندي و اقتدار امروز ايران اسلامي در جهان به سبب پايگاه مردمي آن است.
سردار بهمن ريحاني بسيجيان را ستونهاي مستحکم نظام دانست و گفت: تمامي افتخارات و اقتدار امروز ايران در جهان به برکت دفاع مقدس و سربلندي و پيروزي ما در دفاع مقدس به برکت ايثار، فداکاري و جانفشاني بسيجيان عزيز بدست آمد، لذا حفظ بصيرت و آگاهي بسيجيان در اين برهه بيش از هر زمان احساس مي شود.
جانشين سپاه نبي اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به توطئه هاي دشمنان در قالب جنگ نرم عليه ايران اسلامي گفت: ترس و وحشت استکبار از ايران به خاطر سلاح اتمي و انرژي هسته اي نيست بلکه هراس از پايگاه مردمي نظام است که همواره آنها را آزار ميدهد و حفظ اين پايگاه وظيفه بسيجيان است که تا به امروز به خوبي انجام داده اند.
سردار ريحاني پاوه و اورامانات را مايه سربلندي ايران اسلامي دانست و گفت: با توجه به اينکه پاوه همواره در نوک پيکان حملات دشمنان داخلي و خارجي بوده است اما هيچگاه بستر حضور دشمنان را در خود فراهم نکرد.
در اين گردهمايي فرماندار شهرستان پاوه نيز بسيج را مظهر اقتدار ايران دانست وگفت: به واسطه حضور بسيجيان در صحنه هاي مختلف است که دشمنان هيچگاه جرات نگاه به خاک ايران اسلامي را هم ندارند.
در اين همايش بزرگ ماموستا ملا قادر قادري امام جمعه، فرماندهان نظامي و انتظامي،پاسداران بازنشسته وبسيجيان حضور داشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر