۱۳۸۸ آبان ۲۷, چهارشنبه

در تداوم طرح يك طرفه شدن خيابان انقلاب اسلامي و روان سازي ترافيك، طرح نصب پاركبان از ميدان مولوي تا شبكه بهداشت و درمان اجرا مي شود.


معاون فرماندار شهرستان پاوه در جلسه شوراي ترافيك اين شهرستان با تقدير از زحمات شهرداري و مديريت راهنمايي و رانندگي در اجراي طرح يك طرفه شدن خيابان انقلاب اسلامي از ميدان شهدا تا ميدان مولوي و تقدير از همكاري خوب و صميمانه مردم فرهنگ محور شهرستان گفت : در تداوم اين طرح و به منظور روان تر شدن ترافيك اين مسير طرح پاركبان از ميدان مولوي تا شبكه بهداشت و درمان اجرا مي شود تا از پارك طولاني مدت خودروها در اين مسير جلوگيري شود.
يوسفي از آحاد مردم به ويژه نيروي انتظامي خواست تا با رعايت قوانين ترافيكي در اين مسير ماموران راهنمايي و رانندگي را ياري نمايند.
راه اندازي پاركينگ ميدان مولوي جنب ساختمان سابق شهرداري طي 20 روز آينده، اتصال خيابان رسالت از مسير پشت اداره مخابرات و جنب مدرسه راهنمايي بشارت به خيابان اصلي، پيگيري موضوع احداث خيابان مولوي به طرف سراب هولي از طريق مراجع ذيربط جهت اجرا، بررسي و كارشناسي موضوع نصب چراغ قرمز در خروجي مدرسه راهنمايي بشارت و ورودي خيابان تكيه، تعيين حريم رودخانه ميدان مولوي جنب راه روستايي خانقاه توسط امور آب و اعلام به شهرداري جهت اقدامات بعدي، دائم شدن طرح يك طرفه شدن مسير ميدان شهدا به ميدان مولوي و ارسال طرح به شوراي ترافيك استان و معاونت امور عمراني استانداري، نصب پاركبان از ميدان مولوي تا درب شبكه بهداشت و درمان به منظور روان تر شدن ترافيك اين مسير، نصب تابلوهاي توقف ممنوع در مسير ميدان شهدا تا سراب هولي در اسرع وقت، ساماندهي وضعيت تاكسيراني، نصب چراغ قرمز در سه راهي بيمارستان با هماهنگي راهنمايي و رانندگي و پيگيري موضوع تبديل ميدان شهدا به چها راه از طريق استان توسط ادارات شهرداري، شوراي اسلامي شهر، راهنمايي و رانندگي و امور آب از مصوبات اين جلسه بود.

۴ نظر:

  1. سلام
    آیا به عواقب احداث خيابان مولوي به طرف سراب هولي فکر کرده اید
    باغات را دریابید
    چرا به نگرانی های همشهریان خود توجه نمی کنید
    80 درصد مردم از احداث خيابان مولوي به طرف سراب هولي ناراحتن
    خواهشا باز نگری کنید
    آقای فرماندار عزیز شما نزارید

    پاسخحذف
  2. سلام
    آیا به عواقب احداث خيابان مولوي به طرف سراب هولي فکر کرده اید
    باغات را دریابید
    چرا به نگرانی های همشهریان خود توجه نمی کنید
    80 درصد مردم از احداث خيابان مولوي به طرف سراب هولي ناراحتن
    خواهشا باز نگری کنید
    آقای فرماندار عزیز شما نزارید

    پاسخحذف
  3. با سلام خدمت اعضاي محترم شوراي ترافيك
    انجام وظيفه در هيچ جاي دنيا تقدير و تشكر لازم ندارد بوي‍ژه در نظام اسلامي چرا كه هدف قربة الي الله است و بس و هر عملي در خارج از اين هدف مردود مي باشد، با اين ديدگاه كه از قضا ديدگاه اولياء الله نيز هست به شما عزيزان چند پيشنهاد ميدهم كه اميدوارم مقبول واقع شوند.
    اعضاي محترم شوراي ترافيك :
    1- براي حل هر معضلي بايد از قوه تفكر و تأمل استفاده كرد تا شتابزدگي باعث تحمل هزينه بر بيت المال نگردد چرا كه در حكومت اسلامي كه ادعاي عدل علي را داريم لازم است هميشه داستان آنحضرت و برادرش عقيل را سرلوحه خود قرار دهيم.
    2-عزيزان شوراي ترافيك در مملكتي كه رئيس جمهور محترمش(جناب دكتر احمدي نژاد) اعلام ميكند براي مديريت جهان برنامه داريم براستي ارائه طرحهاي شتابزده روا نيست. آيا ارائه طرحهاي بدون مطالعه در سيستم دكتر احمدي نژاد دهن كجي به ادعاها و صحبتهاي ايشان نيست؟
    3- در مملكت اسلامي ما و در قانون اساسي ما كه برگرفته از قران و كلام خداوند و معصومين مطهر است آيا احترام به محيط زيست اينگونه است كه مي بينيم؟ ما پيروان پيامبري هستيم كه به سربازانش دستور داد در هنگام فتح سرزمين كفار به زنان و كودكان و كهن سالان و بيماران و گياهان صدمه نزنند، حال ما در شهر خودمان نه در بلاد كفر براحتي به گياهان صدمه كه هيچ تعرض كرده و از بينشان مي بريم، آيا اين است مصداق اطيعوالله و اطيعوالرسول...؟

    4-در مملكت اسلامي ما كه قوانين آن برخاسته از اوامر الهي است و ولي امر مسلمين رهبر ماست، هرگونه تعرض از قانون به مثابه تعرض از شريعت بوده و گناه محسوب مي گردد، ما مسلمانان در برابر گناهان برادران و خواهران دينيمان مسووليم چرا كه امر به معروف و نهي از منكر يك وظيفه الهي است كه در قرآن حكمش صادر شده، لذا وظيفه خود ميدانم به تمام كساني كه در خارج از چارچوب قانون نسبت به ارائه طرح و اجراي آن اقدام مي كنند تذكر دهم كه اين عمل عقوبت اخروي دارد.
    در پايان ضمن تشكر از همه شما عزيزان بويژه فرماندار گرانقدرمان (كه ازشون زياد تعريف شنيده ام) و نيز عرض پوزش بخاطر بي ادبي در كلامم، مايلم به عرض برسانم كه در خصوص تمام نكات بيان شده در نظرم حاضرم به صورت حضوري خدمت فرماندار رسيده و توضيحات لازم را ارائه دهم.
    باسپاس
    محمد عرفان صالحي
    http://konj55.blogfa.com/

    پاسخحذف
  4. باسلام.گل بود به سبزه هم اراسته شد!پس بفرمایید تکلیف کسبه مشغول در مسیر طرح چه می شود وتکلف طومارهایی که به فرمانداری ارسال شده ویا کسانی که به نشانه اعتراض شخصا به فرمانداری امدندچه شد اقایان بد نیست سری به سایت خبری کومکال بزنیدواز مقالات ونظرات شهروندان که هریک به نوعی با طرح غیر اصولی شما درگیر هستنداگاه شویدودیگر بیتر از این با اعصاب مردم بازی نکنید شما هنوز مشکلات اژانسهاو وانتی ها را حل نکردهاید دارید یک برنامه دیگر تهیه میکنید به برایند این نوع تفکر میگویند یک جانبه نگری وعدم توجه به افکار عمومی

    پاسخحذف