۱۳۸۸ آبان ۲۱, پنجشنبه

بازديد سرزده فرماندار پاوه از بيمارستان قدس اين شهر


بازديد سرزده فرماندار پاوه از بيمارستان قدس اين شهر رضايت مراجعين و بيماران حاضر را به همراه داشت.
فرماندار شهرستان پاوه چهارشنبه شب حوالي ساعت 10 شب به همراه معاونت فرمانداري و روابط عمومي بطور سرزده از بيمارستان قدس بازديد بعمل آورد و با انتقاد از وضعيت نابسامان بيمارستان، كمبود پزشك، ازدحام بيماران و سرگرداني آنها در اورژانس و داروخانه، مسئولان شبكه بهداشت و درمان و بيمارستان را فورا" به محل احضار كرد و ضمن تذكر جدي به آنها، خواستار رسيدگي به اين وضعيت و ساماندهي بيمارستان شد.
محمد نجفي همچنين با انتقاد شديد از مسئولان بيمارستان به خاطر پذيرش بيماران روستايي بصورت آزاد فورا" بر رعايت اين موضوع و پذيرش بيماران بيمه روستايي مطابق دفترچه بيمه روستايي تاكيد و آن را اجرايي نمودند.
وي همچنين ضمن بازديد از بخش راديولوژي پيرامون عدم انجام فعاليت توسط اين بخش به مسئول شبكه بهداشت و درمان و بيمارستان تاكيد كرد كه در اسرع وقت و با اولويت قرار دادن موضوع نسبت به رفع مشكل و راه اندازي اين بخش اقدام نمايند.
وي در ادامه با حضور در بخش بيماران بستري بيمارستان عدم رعايت نظافت، حضور بيش از حد همراهان بيماران را مورد انتقاد قرار داد و بر رفع اين مشكل در اسرع وقت تاكيد كرد.
به هنگام اين بازديد كه رضايت مندي و تقدير مردم حاضر در بيمارستان را به همراه داشت، بيماران و همراهان آنها ضمن تقدير از اين حركت فرماندار و همراهان، تداوم اقداماتي اينچنيني را توسط فرماندار خواستار شدند.
گفتني است در پايان اين بازديد كه بيش از دو ساعت طول كشيد، وضعيت بيمارستان تغييرات چشم گيري داشت.

۱ نظر:

  1. من خودم ان شب بیمارستان بودم شاهد جدیت و دلسوزی فرماندار و قاطعیت ایشان بودم . به یاد شهید کاظمی شهید همت و مرحوم رئوفی افتادم خدا سایه ایشان را بر سر شهرو مردم کوتاه نکند . سابقه نداشته فرماندار شبها از استراحت خود صرف نظر کند و به امورات مردم بپردازد

    پاسخحذف