۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

مسير ميدان شهدا تا ميدان مولوي شهر پاوه يك طرفه مي شود.


به منظور رفع گره ترافيكي شهر پاوه مسير ميدان شهدا تا ميدان مولوي اين شهر يك طرفه مي شود.
فرماندار شهرستان پاوه در جلسه شوراي ترافيك روز يكشنبه اين شهرستان با اشاره به اينكه موضوع ترافيك شهر پاوه از مشكل به معضل تبديل شده است گفت بعد از شهر كرمانشاه پاوه بيشترين معضل ترافيكي را در استان دارد و اين موضوع مستلزم ارائه راهكارهاي فوري و اجرايي است.
محمد نجفي افزود به منظور رفع گره ترافيكي شهر پاوه از روز شنبه مورخ 16/8/88 مسير ميدان شهدا تا ميدان مولوي يعني خيابان انقلاب اسلامي، براي خودروهاي شخصي و اداري يك طرفه مي شود و فقط تاكسي هاي شهري و خودروهاي امدادي و آمبولانس ها مجاز به تردد دو طرفه هستند. وي از شهروندان خواست تا راهنمايي و رانندگي را در اجراي طرح ياري كنند.
فرماندار پاوه همچنين تصريح كرد براي روان سازي ترافيك شهر عمليات اجرايي خيابان گردشگري از ميدان مولوي به طرف سراب هولي با همكاري اعضاي شوراي ترافيك در آينده نزديك آغاز خواهد شد.

۱ نظر:

  1. باتوجه به قرارگرفتن تعدادزیادی ازکسبه که به نوعی مرکزبازارپاوه میباشدورابطه مستقیم انهاباورودوخروج ماشینهای شخصی علی الخصوص وانت وسایپاجهت جابجای بارهای خریداری شده وفروخته شده وامدن مردم از اطراف شهروروستاههای تابعه به مسیر مورد نظر درطول روزشاهد افت شدید بازاروکاهش کاملامحسوس خریدوفروش درمغازههای واقع درمسیر طرح خواهیم بودکه از روز شنبه کاملااشکاربود

    پاسخحذف