۱۳۸۸ آبان ۲۱, پنجشنبه

برگزاري همايش منطقه اي معتمدين معين بنياد شهيد و امور ايثارگران اورامانات


همايش منطقه اي معتمدين معين بنياد شهيد و امور ايثارگران اورامانات برگزار شد.
در اين همايش که معتمدين معين، اعضاي شبکه هاي همياران و راهيان شهرستانهاي پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجاني حضور داشتند ماموستا ملا قادر قادري اسلام و انقلاب اسلامي را امانتي گرانبها در دست مردم ايران دانست وگفت: بايد براي حفاظت و حراست از اين امانت همه به ويژه خانوادهاي معظم شهدا تلاش کنند.
وي با اشاره به توطئه هاي دشمنان در ابعاد مختلف فرهنگي به منظور ايجاد اختلاف، تشکيک افکار و تلاش براي قطع ارتباط مردم با نظام، راه مقابله با شگردهاي سياسي ، فرهنگي دشمنان را در اين برهه، هوشياري، ايستادگي و بهره مندي از توان فکري و فرهنگي جوانان بويژه خانوادهاي معظم شهيدان عنوان کرد.
در ادامه فرماندار شهرستان پاوه عزت و اقتدار ملت و کشورمان را در جهان مرهون ايثار و فداکاري شهيدان و صبر و تحمل خانوادهاي آنان دانست و گفت: شهيدان ما با اهداي جان خود موجب احياي اسلام و ارزشهاي اسلامي در جهان شدند.
محمد نجفي با اشاره به حضور فعال مردم در عرصه هاي مختلف حمايت از نظام، حضور 40 ميليوني مردم ايران در انتخابات رياست جمهوري را بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامي در جهان و در انقلابهاي متعدد جهان بي نظير دانست و گفت: اين حضور موجب حيرت و شگفتي جهانيان شد.
رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان کرمانشاه ضمن تقدير و تجليل از ايثارگران و خانودهاي معظم شهدا از حضور فعال و نقش آفريني معتمدين استان کرمانشاه و کسب رتبه سوم کشوري را نشان دهنده توان مندي آنان دانست.
مراد کوشکي در ادامه گزارشي از فعاليتهاي شبکه هاي معتمدين، مشاوران ، فرمانداران و استاندار و فعاليت آنان در مجلس ايثارگران ارائه داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر