۱۳۸۸ آذر ۹, دوشنبه

بهره برداري از دو طرح عمراني و خدماتي در بخش باينگان


دو طرح عمراني و خدماتي با بيش از سه ميليارد ريال اعتبار يکشنبه در بخش باينگان به بهره برداري رسيد.
بخشدار باينگان گفت: اين دو طرح شامل زيرسازي آسفالت راه روستاي لشکرگاه به طول دو کيلومتر و تعمير و مرمت مسجد روستاي دودان با حضور نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسوولان به بهره برداري رسيد.
صباح ولدبيگي افزود: براي اجراي اين طرحها که توسط موسسه حرا وابسته به سپاه پاسداران تامين اعتبار شده سه ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه شده است.
بخشدار باينگان همچنين در جمع مسئولان شهرستان پاوه گفت: عمليات گاز رساني به شهر باينگان که از مصوبات سفر دوم هيئت دولت به استان کرمانشاه است بهمن ماه سال جاري آغاز مي شود.
ولدبيگي اعتبار اجراي اين طرح را 30 ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: طرح مطالعاتي اين طرح جزء مصوبات سفر اول هيئت دولت به شهرستان پاوه بود که انجام شده است.
بخشدار باينگان با اشاره به اينکه هم اکنون 65طرح عمراني، آموزشي، کشاورزي و خدماتي با 50 درصد پيشرفت فيزيکي و 25ميليارد ريال اعتبار در حال اجراست گفت: تلاش در اجرا و اتمام طرحهاي هادي روستايي،جمع آوري فاضلابهاي روستايي و رفع مشکلات راههاي ارتباطي و مشکلات دهياريها از مهمترين موضوعاتي بود که در اين نشست بر رفع آنها تاکيد شد.

۴ نظر:

  1. سلام یه سوال ازفرمانداری پاوه داشتم یه گروهی قبلا به نام گروه مشاوران جوان فرمانداری درفرمانداری بوددرزمان فرماندارقبلی که جلساتی برای رفع مشکلات جوانان برگذار میکرداین گروه چرادیگه فعالیت نمیکنه میتونه کمک زیادی به ارتباط جوانان شهربا مسولین بکنه آخه به واسطه اونها مشکلات جوانهای شهرتاحدودی حل شدن البته مشکلات کوچیک لطفا جواب بدین با تشکر

    پاسخحذف
  2. با سلام و تشكر از ناشناس.
    ديدار و برگزاري جلسات با جوانان و نخبگان شهرستان، جزء برنامه هاي فرماندار خواهد بود. و فرمانداري در نظر دارد براي اين منظور برنامه هايي تدوين نمايد.
    در اينجا نيز از شما و كليه كساني كه در اين زمينه برنامه، پيشنهاد و راه كار خاصي دارند، دعوت مي شود كه با روابط عمومي فرمانداري پاوه و يا با دفتر فرمانداري تماس بگيرند.

    پاسخحذف
  3. درود بر فرماندار پرتلاش ومحبوب شهرمان

    پاسخحذف
  4. سلام ممنون که جواب دادین خسته نباشین من همونیم که درمورد گروه مشاوران سئوال کردم همین گروه ابتکار خوبی بود میتونه بافعالیته فعالانه پایگاه خوبی باشه واسه همه نخبگان وجوانان شهرمون برای ارائه نظراتشون اگه زمان جلساتش روهم بگین ممنون میشم که کی برگزارمیشن اینکه گفتین بزودی کافی نیست زمانشم مشخص بکنین که اطلاع رسونیتونم قوی بشه

    پاسخحذف