۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

نظر سنجي


شهروندان ارجمند و محترم

با احترام و آرزوي سربلندي و سعادت براي شما عزيزان و با عنايت به اجراي طرح ترافيكي يك طرفه ميدان شهدا به طرف ميدان مولوي و نظر به اينكه اجراي هر برنامه و طرحي قطعا" داراي محاسن و معايبي است.
خواهشمند است با ارائه نظرات و پيشنهادات خود در خصوص نقاط قوت و ضعف طرح، مسئولان را در رفع معايب احتمالي و تداوم اجراي طرح ياري فرمائيد.
نظرات و راهكارهاي شما راهگشاي مسائل و مشكلات شهر خواهد بود. 
                                                                با تشكر
                                              شوراي ترافيك شهرستان پاوه


۵ نظر:

  1. با سلام و خسته نباشيد.
    با توجه به اينكه اولويت در تصميم گيري مديران، حمل و نقل عمومي مي باشد و اينكه مردم با مشكل ترافيك در شهر واقعا" درگير بوده اند و نظر به اينكه تنها راه حل ممكن جهت رفع اين مشكل نيز همين طرحي است كه جديدا" شوراي ترافيك زده است، بنابراين بايد بگويم طرح كاملا" بنظر من مثبت بوده و صميمانه از دست اندركاران اين طرح خواهشمنديم در اجراي آن اصرار و تلاش لازم را داشته باشند تا بتوانيم به اين صورت يكي از مهمترين مشكلات شهرمان ، يعني مشكل ترافيك را با كمك يكديگر حل نمائيم.

    پاسخحذف
  2. بعلت قرارگرفتن تعدادزیادی ازکسبه(عمده فروش و لوازم خانگی ومطبها)درمسیرطرح موردنظرورابطه مستقیم انهاباورودوخروج ماشینهای شخصی وباری علی الخصوص وانت وسایپاوجابجایی بارتوسط انهااین طرح به طرزکاملامحسوس باعث کسادی بازاروافت شدیدفروش درمسیر موردنظرخواهدشد.

    پاسخحذف
  3. با سلام و خسته نباشيد.
    بايد بگويم نظر به اينكه در تصميم گيريهاي سطوح مديريتي بايستي منفعت جامعه نسبت به منفعت اشخاص اولويت داشته باشد و با توجه به اينكه تسريع در حمل و نقل عمومي بايد در اولويت باشد و مهم تر از آن جز اين طرح يك طرفه كردن خيابان هيچ راه حل ديگري براي رفع مشكل ترافيك شهر كه واقعا" كم كم تبديل به معزلي بزرگ براي شهروندان شده است، راه حل ديگري وجود ندارد بنابراين ضمن تشكر از طراحان و مجريان اين طرح خواهشمند است تمتم تلاش خود را در جهت اجراي اين طرح تا جا افتادن آن براي شهروندان بكار گيريد.

    پاسخحذف
  4. با سلام خدمت اعضاي محترم شوراي ترافيك
    انجام وظيفه در هيچ جاي دنيا تقدير و تشكر لازم ندارد بوي‍ژه در نظام اسلامي چرا كه هدف قربة الي الله است و بس و هر عملي در خارج از اين هدف مردود مي باشد، با اين ديدگاه كه از قضا ديدگاه اولياء الله نيز هست به شما عزيزان چند پيشنهاد ميدهم كه اميدوارم مقبول واقع شوند.
    اعضاي محترم شوراي ترافيك :
    1- براي حل هر معضلي بايد از قوه تفكر و تأمل استفاده كرد تا شتابزدگي باعث تحمل هزينه بر بيت المال نگردد چرا كه در حكومت اسلامي كه ادعاي عدل علي را داريم لازم است هميشه داستان آنحضرت و برادرش عقيل را سرلوحه خود قرار دهيم.
    2-عزيزان شوراي ترافيك در مملكتي كه رئيس جمهور محترمش(جناب دكتر احمدي نژاد) اعلام ميكند براي مديريت جهان برنامه داريم براستي ارائه طرحهاي شتابزده روا نيست. آيا ارائه طرحهاي بدون مطالعه در سيستم دكتر احمدي نژاد دهن كجي به ادعاها و صحبتهاي ايشان نيست؟
    3- در مملكت اسلامي ما و در قانون اساسي ما كه برگرفته از قران و كلام خداوند و معصومين مطهر است آيا احترام به محيط زيست اينگونه است كه مي بينيم؟ ما پيروان پيامبري هستيم كه به سربازانش دستور داد در هنگام فتح سرزمين كفار به زنان و كودكان و كهن سالان و بيماران و گياهان صدمه نزنند، حال ما در شهر خودمان نه در بلاد كفر براحتي به گياهان صدمه كه هيچ تعرض كرده و از بينشان مي بريم، آيا اين است مصداق اطيعوالله و اطيعوالرسول...؟

    4-در مملكت اسلامي ما كه قوانين آن برخاسته از اوامر الهي است و ولي امر مسلمين رهبر ماست، هرگونه تعرض از قانون به مثابه تعرض از شريعت بوده و گناه محسوب مي گردد، ما مسلمانان در برابر گناهان برادران و خواهران دينيمان مسووليم چرا كه امر به معروف و نهي از منكر يك وظيفه الهي است كه در قرآن حكمش صادر شده، لذا وظيفه خود ميدانم به تمام كساني كه در خارج از چارچوب قانون نسبت به ارائه طرح و اجراي آن اقدام مي كنند تذكر دهم كه اين عمل عقوبت اخروي دارد.
    در پايان ضمن تشكر از همه شما عزيزان بويژه فرماندار گرانقدرمان (كه ازشون زياد تعريف شنيده ام) و نيز عرض پوزش بخاطر بي ادبي در كلامم، مايلم به عرض برسانم كه در خصوص تمام نكات بيان شده در نظرم حاضرم به صورت حضوري خدمت فرماندار رسيده و توضيحات لازم را ارائه دهم.
    باسپاس
    محمد عرفان صالحي

    پاسخحذف
  5. با سلام

    به نظر من برای اینکه شهر از حالت ترافیک بیرون بیاد باید شهر رو گسترش بدیم مثال از فرهنگیان تا روستای نوریاب و از ترمینال کرمانشاه تا پایان روستای چورژی جزء محدوده شهر قرار بگیره

    با تشکر
    پ - ش

    پاسخحذف